13 Kasım 2006 Pazartesi

24.haftamız :) ultrasonda kızımın ayağı :)

annecim 11-11-2006 cumartesi doktor kontrolümüz vardı , birde şeker yükleme testimiz yapıldı.

kontrolümüz gayet güzel geçti , ultrasonda o minicik ayağacığını gördüğümüzde doktorumuzda bende nasıl güldük , gelişimin kilon herşeyin güzel gidiyor , bende 2 kilo almışım , 6 ayda 6 kilo ile gidiyoruz bakalım daha sonra ne olacak ?

bugün şeker tahlili sonucumuzu aldım yüksek cıkmış50 cc 1 saatlik test yapılmıştı , yarın 100 cc olarak 3 saatlik test yapılacak , inşallah ondada yüksek çıkmaz ...


Pazartesi, Kasım 13, 2006 - merhaba
Yorum yazarı: PINARCE
Masallah kizina;hamileliginin tadini cikartmana bak.Dikkatli ol hamilelik ilerledikce sinirlilik olaylari artiyor.Asiri duygusallik basliyor.Ta ki bebek dogup 3-4 aylik olana kadarda sürüyor.Sana bol bol balik ve meyve sebze tüketmeni,acik havada yürümeni tavsiye ederim.Rahat bir dogum yapman ve saglikli bir evlada kavusman dilegiyle.

Pazartesi, Kasım 13, 2006 - pınarce
Yorum yazarı: benimkuzum
teşekkür ederim :) güzel dileklerin için

Salı, Kasım 14, 2006 - Selam
Yorum yazarı: Rabia
Merhabalar Figen hanım. O minicik ayağı görünce çok duygulandım birden. Hamilelik gerçekten çok özel bir olgu. Tadını çıkarın. Bazen Utku'nun karnımdaki hallerini özlüyorum. Karnımdayken günde iki defa hıçkırık tutardı kuzumu.
Yolun üçte ikisini bitirmişsiniz. Allah kolaylık versin. Sağlık ile bebeğinize kavuşmayı nasib etsin.
Sevgiler.
www.utkumuz.tk

Salı, Kasım 14, 2006 - :)
Yorum yazarı: vili
Slm koca ayak :D

Salı, Kasım 14, 2006 - rabia
Yorum yazarı: benimkuzum
güzel dileklerin için teşekkür ederim sevgiler :)

Salı, Kasım 14, 2006 - vildan teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
vili deme kızıma koca ayaklı diye :))

Pazartesi, Kasım 20, 2006 - slm
Yorum yazarı: ilkay
Eyy ayak hep göbeğe yakın galiba...Desene bol bol tekmeliyodur seni:)))

Pazartesi, Kasım 27, 2006 - canimisin
Yorum yazarı: isimsiz
figen canim siten oldugunu bilmiyordum simdi gordum sen yazinca hamile resmin cok hos oldukca iyi gidiyorsunuz kizim demisin ben erkek oldugunu biliyordum bebegin ben mi yanlis okudum acaba dedim sasirdim ben onun minik ayaklarini yerim canim benim cok seker olcak benim icin bobegini sev annesi teyzesinden ona guzel bir opucuk geliyor sevgiler

Pazartesi, Kasım 27, 2006 - canimisin
Yorum yazarı: sermin
mesaj yadik ama gelemmis galiba beceremedim fovoriye kayitladik sizi teyzesi

Pazartesi, Kasım 27, 2006 - şermin teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
şermincim çok teşekkür ederim , azizenazı ve seni öpüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers