30 Haziran 2007 Cumartesi

irem :)





Pazar, Temmuz 1, 2007 - :))
Yorum yazarı: alp
irem dostum sitene chat-box koysan olur mu sence. ben de görememiş olabilirim bazen internet açmıyor ya.. bizim siteden kopyalayabilirsin yoksa. hemen üzerine tıklayıverirsen yaparsın sanırım. öptüm arkadaşım.

Pazar, Temmuz 1, 2007 - merhaba
Yorum yazarı: canito
Blogunuzu kankam alpguvenebek in blogunda gördüm ve blogta küçük bir gezinti yaptım.Kızınız çok güzel maaşallah.Tanışmak için bizim blogada bekleriz.Sizleri sevgiyle öpüyoruz oğlumla.görüşmek üzere...

Pazartesi, Temmuz 2, 2007 - alp
Yorum yazarı: benimkuzum
selam chat-box yok sitemizde irem den fırsat bulduğum bir vakitte kopyalarım sizin siteden sevgiler

Pazartesi, Temmuz 2, 2007 - canito
Yorum yazarı: benimkuzum
merhaba
çok teşekkürler , bloğunuzu ziyaret edicem sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers