12 Aralık 2007 Çarşamba

zor günler...

önce irem'in ateşlenmesi diş çıkarıyor diye düşünmemiz ama ateş 40'lı derecelere yükselince doktorumuzun istediği idrar tahlili ve idrar kültürün de enfeksiyon çıkması, antibiyotiğe başlamamız , ateş düşürücüler , ıslak bezler ,alınan duşlar , ateşten kurtulduk ama enfeksiyon için hala antibiyotiğe devam ediyoruz 10 gün sonra tekrar bir idrar kültürü yapılacak , bu arada böbreklerinde bişi varmı diye ultrasonda çekildi çok şükür temiz çıktı, veee 2 adet inci dişimizde irem'in gülücüklerinin arasından görünmeye başladı ....
bu hengamenin içinde ayın 5 inde evimize biz uyurken giren hırsız cep telefonlarımızı, saatlerimizi , takılarımızı , fotoğraf makinamızı çantamdan şirketin parası ve irem'in dolarlarını alarak kapıyı açarak girdiği evimizden yine kapıyı çekerek çıkıp gitti.. polis tutanağı ,sigorta eksperi falan derken ne olduğunu anlamadık ama kendi kendimize kaldığımızda canımıza bişi olmadığı için şükrettik ... burnumuzun dibine kadar gelmiş başucumuzdan toparlamış herşeyi , allahtan uyanmadık ve karşılaşmadık ....
üzüldüğüm giden cep telefonlarında ecenin ve iremin resimleri ve videoları vardı , hepsi yokoldu gitti....
inşallah bir daha başımıza böyle bişi gelmez ..........



Perşembe, Aralık 13, 2007 - Geçmiş olsun
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Çok ama çok geçmiş olsun.İnanın sabah yazınızı okuduğumda çok üzüldüm.İrem bebeğimiz bir an önce eski sıhhatine kavuşur inşallah.Diğer konuda da dediğiniz gibi cana bişey olmasın.Allah daha beterlerinden korusun.Çok zor bir durum sizi çok iyi anlıyorum bizimde başımıza geldi hırsızlık olayı.Güzel kızımızın incileride hayırlı olsun.

----------------------------
çok teşekkür ederim , tuana ya öpücüklerimi size de sevgilerimi gönderiyorum :)

Perşembe, Aralık 13, 2007 - cok gecmis olsun ...
Yorum yazarı: SERMIN
figen canim,
cok gecmis olsum kuzu hastalanmis canim benim kiyamam ne zor gecmistir o hastalik donemi onun icin kucucuk bir bebek ama hastlaik arasinda cikardigi o iki inci beni cok sevindirdi annesi kimi cocuklar dis cikardiginda hastaliklari cok agir olurmus insallah disten dolayi olsun bu rahatsizligida kuzuyu cok optum annesi .

canim canim tekrar gecmis oslun diyorum ,
nasil uzuldum evinize hirsiz girmesine , sukur ki sizler onunla karsilasmamisiniz cunku herseyi goze almis girmis bas ucunuza kadar gelmis caniniz sagolsun giden para, mal olsun cep telefonundaki resim ve videolar icin cok uzuldum olsun yenilerini eklersin caniniz sagolsun cok buyuk gecmis olsun allah tekrarini yasatmasin.Calanada haram olsun yemek nasip olmasin .
--------------------------------
şermin cim çok teşekkür ederim, allah bir daha göstermez inşallah
azizenaz' ı ve seni öpüyorum sevgilerrr.:)


Pazar, Aralık 16, 2007 - gecmis olsun
Yorum yazarı: dilarazisan
canim basina gelen lere cok uzuldum inan cok cok gecmis verilmis sadakaniz varmis ucuz kurtulmus sunuz rabbim bir daha gostermesin bende sizi merak edip duruyordum nerede bunlar diye irem cigime cok cok gecmis olsun rabbim bol bol sifalar versin tez zaman da iyilessin iremmimizi opuyoruz figencim sanada bol selamlar ve sevgi ler yolluyoruz mavisle birlikte hoscakal canim sevgiyle kalin:)

---------------------
canım çok teşekkürler :)çok şükür irem iyi , bu ayın 24 ündeki tahlilimizde temiz çıkarsa bir sorunumuz kalmayacak mavişi ve seni öpüyorum sevgiler

Pazar, Aralık 16, 2007 - geçmişler olsun
Yorum yazarı: alp-damla
öncelikle irem 'e geçmiş olsun. Erkek bebekler bu idrar yolu enf.ları konusunda biraz daha şanslılar. Ama kız bebeklerde sık karşılaşılan bir problem. Böyle olunca da insanı uğraştırıyor epey. Ne tantanadır o idrar torbasına çiş vermelerini beklemek.. ama böbrekler temiz çıkmış ya mutlu olduk. Umarım tekrarlamaz. bu arada ben de bu aralar pek çok hırsızlık vakası duyuyorum. çok geçmişler olsun. gerçekten ucuz atlatmışsınız. ama para ve fotolar da can sıkmıştır sanırım.

-----------------------
canım çok teşekkürler , gerçekten çok can sıkıcı , hele ateş bizi çok korkuttu , iremden sondayla aldılar idrarı , idrar torbası ile uğraşmadık ama çok sevimsiz bir işlem sonda alınması :( inşallah bu son olur bir kere daha yapılacak çünkü ...
eve alarm taktırdık , inanılmaz huzursuz oluyor insan ....
alp'ive seni öpüyorum sevgiler


Çarşamba, Aralık 19, 2007 - :(
Yorum yazarı: Melindunyasi
çok geçmiş olsun figencim...

iki kere ziyaret etti bizi bu hırsız tayfası bir zaman önce
bilirim ne pis duygudur bu..

canınız sağ olsun..

iyi bayramlar olsun bir de..
öptüm sizi kocaman..

---------------------------
canım çok teşekkürler :) iyi bayramlar diliyorum bende seni ve kızları öpüyorum sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers