22 Mart 2008 Cumartesi

irem'in diş buğdayı

22-03-2008, iremdisbugdayı

(resmin üzerine tıklarsanız diğer resimleride görebilirsiniz)

Biraz geç kaldık dişbuğdayı için irem'in şu an altı tane incisi var ama

ilk dört diş çok sıkıntılı geldi , sonraki iki dişimiz geldiğinde ananemiz

ameliyat oldu, bir türlü yapamadık ...

kısmet bugüneymiş.

Hafta başından beri bunun telaşındaydık,bardakları hazırlarken ayseli

ve günseli yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum .

(tek başıma yetiştiremiyecektim çünkü bu fikir son anda ortaya çıktı)...

Menü için teşekkür etmem gereken isimler sırada vildan'a limonlu parfesi ,

hindistan cevizli kurabiyesi ve arpa şehriye salatası için ,

gülay'a zeytinyağlı yaprak dolması ve elmalı kurabiyesi için ,

alev teyzemize patates salatası ve kereviz salatası için ,

teyzeme minik tatlıları için ,anneciğime poğaçası için çok teşekklür ediyorum ,

bana su böreği ve minik lahmacunları yapması kaldı sadece birde nar tanelemek :)

İrem ne olduğunun pek farkında değildi , tepsi önüne konduğunda uykusu vardı ,

o bölümü çabuk geçtik ama hediye bölümünde pek keyifliydi... sonra hemen uykuya gitti ananesiyle ...

Benim diş buğdayımda bende makas almışım , kuzumda en sonunda makasta karar kıldı ve onu aldı :)

güzel bir gündü , bu tip şeyler sayesinde ailenin biraraya gelmesini seviyorum , teyzeler, yengeler, kuzenler , bebişler , bol kalori ve sohbet .....




Pazar, Mart 23, 2008 - hayırlı dişlenmeler :))))
Yorum yazarı: candasimsin
Ne güzel ya, kıskandım sizi...Diş buğdayları filan.
Bol bol dişleniyorsunuzdur şimdi, Allah kolaylık versin.
O güzeller güzelini öpüyorum
Hoşçakal
----------------------------
çok teşekkürler :) sorma yine salyalar başladı, el sürekli ağızda ...

Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, March 24, 2008 saat: 09:52

Pazartesi, Mart 24, 2008 - :)
Yorum yazarı: vili
Ne güzel bir gündü..
Hazırladığın süsler, hediyeler. Masanın ihtişamı, sohbetler.
Çok keyifliydi, çokkkk.
Öpüyorum baldan tatlı kuzumu.
------------------
teyzemiz seninde ellerine sağlık :)
bizde seni öpüyoruz ...

Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, March 24, 2008 saat: 13:35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers