11 Ağustos 2008 Pazartesi

uykudan sonra meyva

gönen parktaki ördekler

yine su :)

:) erkek olsa futbolcu olucak derdim ama

iki kuzunun sabah keyfi

irem ecenaz dans

ece ile irem video ( çekimi yanlış yapmışım, ama eklemeden de duramadım bu iki cadıyı)

eve dönüş feribotta

30 temmuz da başlayan başlayan tatilimiz 09 agustos da dönüşümüzle sona erdi...
herşey çok güzeldi , ama çok çabuk geçti , dönüş sabahı kahvaltı masasında ağlayan bir anneanne vardı şimdi daha çok özleyeceğini söyleyen , bizi geçirip eve döndükten sonra eve giremeyen sanki heryerde irem'in sesi var diyen ...
biz döndük , yüreğim orda kaldı , irem için çok ama çok güzel geçti , ece ile yapışık kardeşler gibiydiler , kuyruk gibi ecenaz ın peşinden ayrılmadı irem , her yaptığını her söylediğini nasıl dikkatle izledi dinledi anlatamam , çocuğa çocuk gerek bunu birkez daha anladım , yanlız büyümek zorunda kalan tek çocuk olmak , bunu yaşamadım kardeşim vardı hep yanımda , bizimkiler anneanne ve babaanne ile arkadaşlık ederek büyüyecekler ...

1. Maşallah irem kızımız büyüdükçe çok güzel bir kız oluyor.

2. yine irem süpeeer!ne güzel bir tatil olmuş.bu arada beraber çekilen fotonuz da çok hoş,ne kadar benziyor irem annesine...
    öpüyoruz,sevgileeer...

3. ecenaz ve iremin aynı elbiseli fotosuna bittim.Bir kızım daha olacağını bilsem bu fotodan sonra hemen hamile kalırdım.Hoşgeldiniz...

4. "umar"
    çok teşekkür ederiz :)

"siyap"
    güzel geçti yakın zamanda tekrar kaçmak için planlar yapmaya başladım , bana benzediğini söyleyenlerin sayısı arttı:)çok keyifli bunu duymak
    sevgilerimle bizde öpüyoruz

"nazlı"
    hoşbulduk canım :) kardeşimle bende severdik aynı giyinmeyi , giderken ikisinede aynı elbiseyi aldım , çok hoşlarına gitti :) , nazlı'ya bir kızkardeş diliyorum annesi kısa zamanda sevgilerimle...

5. merhabalar hosgeldiniz tatil bayagi guzel gecmis iremcigimin keyfine diycek yok valla cok merak etmeye basladim bu gonen ni 5 yil oldu tr ye gelmeyeli insallah seneye gelirsek gezeriz bizde :) iremcigimizi opuyoruz annesi dilara basimda bebis bebis demeye basladi sitenizdeki muzigi dinliyor :)selamlar saygilar sana figencim

6. "dilarazisan"
    hoşbulduk canım , bu sene kısmet olmadı görüşmek inşallah seneye görüşebiliriz :) dilara yı öpüyorum , sevgilerimle

7. çok sevindim iyi geçtiğine...ama anneannenin gözü yaşlı olması içimi acıttı doğrusu.sevdiklerimiz hep yanımızda olabilseler keşke...

bu arada İrem'i çok güzel gyindiriyorsun,çok beğeniyorum.renkler ve kıyafet tarzı gerçekten çok zevkli maaşallah...elbiseler çok yakışmış güzel surata...

8. Figenciğim, ne güzel geçmiş tatiliniz.Allah tekrar kavuştursun.tatilde daha çok İrem kızımıza yaramış anlaşılan.sevgiyle ikinizi de öpüyorum

9. Benim kuzum ismini görünce Blograzzi'de, bu kuzu nasilmis bakayim dedim, sevimli bir bebek yahut cocuk cikacagini düsünerek ve öyle oldu:) Irem cok tatli maasallah, iyi tatil yapmisada benziyor.
    Sevgiler.
    Bu arada benimde bir kuzum var ama az daha büyük 2 bucuk yasina yakin:)

10. "pınar"
    her yaz bunu yaşıyoruz , onlar gidiyor biz bekliyoruz ama orda çok daha iyiler bununla avunuyorum:)
    minikleri giydirmek çok zevkli , hele kız olunca oyle güzel şeyler varki dayanamıyorum :) beğenmene sevindim çok teşekkürler sevgiler

"mehtap"
    çok teşekkürler mehtap , irem için çok iyi oldu gerçekten,bende öpüyorum sevgilerimle...

"kelebek gibi"
    hoşgeldiniz ,
    blogunuzu ziyaret ettim , allah bağışlasın kuzunuzu :) çok şeker bir kız sevgilerimle

11. Merhaba;
    Dönüş yolu özlemlerle doludur...Eve dönüşün özlemi...geride bırakılanların özlemi...
    Var olduğunuz sürece de kavuşmalar olacaktır... ama bir hafta... ama bir ay... ya da daha da sonra...
    Sağlıklı günler diliyorum...
    Hoş geldiniz...
    Biz de İrem'e kavuştuk... yalnızca... o güzelim fotoğraflarına bakmakla da olsa...
    Sevgilerimle...

12. fatoş annemiz hoşbulduk :) sevgiler

13. Benim kuzum merhaba, Oncelikle kizin cok seker Allah bagislasin. Marmara Uni. Ingilizce Ogretmenligi Bolumu mezunu olup olmadigini merak ettim. Bir arkadas benzettim ama yaniliyor olabilirim. Benim de cocuklugumun her yil 3 ayi Erdek'te Tuzun sitesinde gecti :). Resimlerdeki plaj hangi otelin onu onu da merak ettim :) Sevgiler.

14. "amber"
    merhaba :) hoşgeldin bende sizn blogunuzu ziyaret ettim sizinde kızınız çok tatlı allah bağışlasın..
    yazdığınız okuldan mezun değilim , sanırım benziyoruz :)
    bende ilk defa bu sene gittim erdeğe
    pansiyondu kaldığımız yer ama adını inanın hatırlamıyorum ...
    kartını bulursam evde ayrıca yazarım sevgiler