2 Nisan 2009 Perşembe

bugün




Sabah İrem'i babaannesine bıraktık , hardalı alıp çıktım , yolda arabasının tekerleklerini !!! silen adamı görünce havlamaya başladı ( hardalın huyudur hareket eden herşeye havlar) adam döndü (karadeniz şivesiyle)" toobe toobe sabah sabah kafanı kırarım senin " dedi...

Güleyim mi ? ağlıyım mı?

Sekiz yıldır çok şey duydum , hatta insanlarla kavga bile ettim ...

Ama böylesini ilk defa duydum :)

Apartmanın beşinci katından karşı kaldırımın temizliğini savunan teyze gördüm...
(Çişini yapıyordu hardal)

Arabasının tekerleğine işedi diye beni dövmediği kalan amca yı gördüm , aynı amca 2-3 yıl sonra bir köpek aldı , acaba köpeklerin kokuyla çişini yaptığını rastgele işemediğini öğrenmiş midir?

Kakasını sokağın tam köşesini döndüğümüzde, aynı yerde yolun tam ortasına yapan bir köpek hardal :)

Elimde poşet bugüne kadar birgün bile kakasını yerde bırakmamışken ...

Sanki yanında ben yokmuşum gibi o havlayınca ona havlayan , laf atan , kızan ,
akşam eve dönüş saatimi bilen , apartman kapısını açtığımı anlayınca evde heyecanlanan ve bu pati seslerinden rahatsız olan , duvarları yumruklayan bir alt komşu ...

Hayvanseverler ??? çok etrafımda :)

Ama bu sabah ki başkaydı toobe tobee ...

8 yorum:

  1. Ahhh Ahh Figen'im. Hayvansevmeyenler anlamaz ki bizi! Benim annem misal, Potuk tam 8 yıldır bizimle, şu an itibarıyle 3 senedir de annemle bilfiil aynı evde yaşamamıza rağmen halen Potuk'u sevmez! Sevgime de anlam veremez.
    Gül geç bence.
    Çünkü dört ayaklı evlatlarımızın bizim hayatımıza kattıkları o güzellikleri bu insanlar bilemez, yaşayamaz, o kadar şanslı olmadıkları içinde böyle afedersin ama "afkururlar".
    Hardal'ı sevsin Tayfun bizim için:))

    YanıtlayınSil
  2. kıyamam yaa kafasını kıracakmış
    ben hiç hayvan beslemedim gerçekten ama deli gibi seviyorum ve kızımda sokakta gördüğü her hayvanı seviyo ve benden küçük bi köpek istiyo biraz daha büyüdüğü zaman alacağıma söz verdim kızım sayesinde bizde öğrenicez bu sevgisini karşılıksız veren hayvanlarla yaşamayı :)
    insanların bile birbirinden bu kadar nefret ettiği bi dünyada hayvanlara karşı bu kadar hoşgörüsüz olmalarına şaşmıyorum aslında
    sevgiler

    YanıtlayınSil
  3. Hahah:)karadenizliler köpeğe çocgunlukla köepk değil göbük derler...en azından benım cevremdekıler öyle dıyorlar:)
    ayıp ama yahu bak bende köpeklerden cok hoslanmam cok fazla yanasamam ama kımsenın köpegınede satasmam:):)

    YanıtlayınSil
  4. Figen Ablacım...
    Uykum kaçtı saat daha 6 burda biraz boncuğa bakayım die açtım bloğu yazıyı görünce çok güldüm=)hala gülüyorum..=) Sabah bizimkiler kalksın anlatıcam baya bi güleriz heralde daha=) seçme gibi hep de bizi bulur böyleleri=)benim el kadar tavşandan hortlak görmüş gibi kaçan 130 kiloluk tanıdıklarım bile var=)
    Hepinizi çok çokkk özledimmmmmmmm
    çokkkk çokkkkkkkkkkkk opuyorummmmmmmmm=))

    YanıtlayınSil
  5. Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

    :)) çok güldüm canım ya

    YanıtlayınSil
  6. Sevgili Figen malesef hayvan sevmeyen insanlar tuhaf davranış sergiliyor.Gülüp geçmek lazım.Uğraşmaya gerçekten değmiyorlar.Bu arada Hardala bayıldım çok tatlı :))

    sevgiler

    YanıtlayınSil
  7. Figen'cim,
    Ödülün var, hadi bize uğra bir zahmet.
    Çok öpüyorum hepinizi ama en çok İrem'i.
    İdil hala sayıklıyor İrem'i:)

    YanıtlayınSil
  8. Merhaba Figen blogunuzun beğpenerek takip ediyorum.Buna dayanarak size bir ödül vermek isterim.Bloguma uğrayıp alırsanız sevinirim.

    Sevgiler

    YanıtlayınSil

Lilypie Kids Birthday tickers