15 Eylül 2009 Salı

kısa kısa kıssadan hisse...

Cumartesi gittik , çarşamba evimize döndük ...

Çok şükür sağ salim , olanları görünce insanın inanası gelmiyor çünkü ...
2 gün deniz , 1,5 gün otel odası nöbetçiliği, hava yüzünden çalışmayan deniz otobüsleri, anneanneye gidiş 1 gece orda kalıp ertesi gün , çalışan ilk deniz otobüsüyle eve dönüş , kabus gibiydi bitti.

Cuma sabahı Begüm Amerika'ya döndü... Koca bir yıl daha orda ...

Kuzuyla evde olmak çok keyifliydi ...

Pazar akşamı hadi yatalım yarın işe gidiyorum deyince suratı asıldı , morali bozuldu minik cadının...

Akşam eve geldiğimiz de acısını çıkarttı , mız mız , sürekli peşimde bakalım bu akşam neler olacak ?

Ecenaz bugün anaokuluna başladı :)

Bugün 33 okul 3003 öğrenci için elele kampanyası için aldığım malzemeleri kargoya verdim.

Daha önce burda hiç alışverişle ilgili bişi yazmamıştım ama zeyland'ın sitesine bir bakmanızı tavsiye ediyorum ,yazlık ürünlerin fiyatları oldukça uygun ,ben genelde İrem için sezon sonlarında alışveriş yapıyorum , önümüzdeki yaz için güzel ciciler aldım dün ...

Bu bayram annemler yok ,
Bu bayram sabahı annemlerde kahvaltı yok...


Ordan burdan oldu biliyorum ama bugünlük böyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers