30 Eylül 2010 Perşembe

hardal hakkında !!

hardal

Sabah İrem'i kayınvalideme bırakıp , hardal'ı alıp eve döndüm , giyindim , kapıdan çıktım , kapıyı kilitliyorum üst kattaki komşumla karşılaştık bu arada hardal havlıyor , ben evden çıkarken ve akşam  eve girerken havlıyor ,
3 yıldır böyle , İrem'i kayınvalideme bırakmaya başladığımızdan beri...
Neyse efendim günaydın faslı  oldu,  ben bu arada kapıyı kilitlemeye çalışıyorum başladı ,
-komşum - çok havlıyor gündüzleri,
-ben        - aaa öyle mi ?
(Bu arada ev sahibimiz aynı zamanda karşı komşumuz , ara ara soruyoruz ,hardal havlıyor mu diye yooo havlamıyor diyor)
-komşum - bir akrabanıza söylesinizde gündüzleri gelip tuvalet için çıkarsa
-ben         - apartmanda ses duyuyorsa biz geldik sanıyordur ,
- komşum - geçen gün camdaydım karşı binadan bir adam köpek sizdemi diye sordu çok havlıyor diye .
-ben         - çok yaşlandı artık
Daha uzayacaktı , saatime baktığımı görünce  bıraktı beni....

Asıl söylemek istediğim akşama hardalla konuşurum olacaktı ama ......
neyseeeee :)

1 yorum:

  1. diyalog bombaymış :)) çok şekersin...çekseydin hardalın kulağını :)

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers