24 Ağustos 2007 Cuma

irem'in annesi işe başlıyor...

 

irem( www.negatif.com )

Altı ay çok çabuk geçti, pazartesi işe başlıyorum, irem'le son iki günümüz , bundan sonra babaannesi bakacak kuzuma ... salı gününden beri babaanne bize geliyor , birbirlerine alışsınlar diye, pazartesi sabahından itibaren her sabah babaanneye gidecek, irem babaanneye , hardal bizim eve (köpeğimiz irem doğduğundan beri babaanemizde kalıyordu ) akşamda tam tersi irem gelecek hardal gidecek oldukça yoğun günler başlıyo bizim için :) yemek olayımızda sorun yok ama uyku konusu oldukça endişe verici çünkü bir türlü babaanneyle uyumuyor, çok ağlıyor inşallah kısa sürede bunada alışır ... kahvaltı ve sebze çorbasına başladık meyvaya daha önce başlamıştık sorunsuz oldu bu geçişlerimiz ... dilerim herşey yolunda gider , irem sıkıntısız bir şekilde bu yeni başlangıca alışır ... çalışan anneler kervanına katıldım bende ... hadi hayırlısı :)


Saturday, Ağustos 25, 2007 - KAVUŞUYOOOOZZZZZZZ
Yorum yazarı: LÜLÜ
Ah ablacım.Burada kafayı yememe çok az kalmıştı inan.Gelmene en çok sevinen benim valla.Giderken benden kurtuluyosun mutlu ol demiştin ya .Sen gittiğinden beri hiç mutlu olamadım.

Pazartesiyi iple çekiyorum.Kuzundan ayrılacağına çok ama çok üzülüyorum çünki benim işe ilke başladığım gün geliyo aklıma.Nasıl zordu anlatamam.Allah sana ve tüm çalışan annelere güç versin.

Kahvaltı için istediğin özel bişey var mı ablacım :))))))

Saturday, Ağustos 25, 2007 - lülü
Yorum yazarı: benimkuzum
sen sadece bana nescafe hazırla , benim boğazımdan birkaç gün hiç birşey geçmez ...

Pazartesi, Ağustos 27, 2007 - basarilar is gunlerinde
Yorum yazarı: sermin
canim figenim allah yardimcin olsun en zor gune basliyorsun ama inan kuzumuzda alisacaktir babannesinin sevkatli kollarina sakin panik yapma cocuklar cabuk alisir sen evde oldugunda kuzu sana naz yapiyordur eminim o annesini hic uzmez hemen alisir sevgilerrr

Pazartesi, Ağustos 27, 2007 - şermin teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
inşallah dediğin gibi olsun :)

Salı, Ağustos 28, 2007 - kuzum
Yorum yazarı: vili
üzme anneyi olur mu...Keyfin hep yerinde olsun ki, senden ayrı kalmanın sızısını unutsun...

Salı, Ağustos 28, 2007 - vili teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
yeterki o üzülmesin inşallah çabucak alışır kuzum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Lilypie Kids Birthday tickers