21 Ağustos 2007 Salı

seninle dolu dolu geçen altı ay :)






Çarşamba, Ağustos 22, 2007 - irem
Yorum yazarı: ASYA
Nice nice aylar...Çok tatlı maşallah..

Çarşamba, Ağustos 22, 2007 - uyuyan guzeller
Yorum yazarı: sermin
ya ben bu kizi cok seviyorum annesi en cok bayidildigim fovorim sectigim senin omzundaki uyuma sekli figen binlerce kere masallah binik kuzumuza allah saglik sihatve uzun omur versin evlatlarimiza

Çarşamba, Ağustos 22, 2007 - asya
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkürler :))

Çarşamba, Ağustos 22, 2007 - şermin teyzemiz :)
Yorum yazarı: benimkuzum
çok çok teşekkürler , allah hepimizin kuzularını korusun ... azizenaz'ı ve seni öpüyorum ....
şermincim daha önce yazdım ama görmedin sanırım lütfen bana yeni adresini bildir mailim figen.tezgören@yahoo.com

Pazartesi, Ağustos 27, 2007 - mail adresim
Yorum yazarı: sermin
canim cok ozlur dilerim atlamisim galiba yaziyorum mail adresimi

sermin_piskin@hotmail.com

Pazartesi, Ağustos 27, 2007 - şermin teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers