10 Eylül 2007 Pazartesi

beni çok mutlu eden bir mail :)




Tesadüfen karşılaştığım blog'unuzda Aurora'dan bir cümlemi bebenizin anılarına başlık yaptığınızı gördüğümde gözlerim yaşlandı.

Tanrı'dan dileğim, miniğinizin, kitabımdaki kadın kahramanların acılarından ırak ama keyifleriyle coşmuş bir hayat yaşaması.

Dünyanın en muhteşem yaratıcılığını yaşıyorsunuz, mucizenin tadını çıkarın. Şimdi artık tamamen sizin olan bir minik canlı, hayatınızın tamamını yönetmeye başlayacak. Öyle ki kendinize ait bir hayat kalmayabilir. Kolay gelsin ve ara sıra kendinizi hatırlamayı da unutmayın.

Sevgilerimle,

Nermin Bezmen


Dün akşam mailimi açtığımda karşılaştığım bu mesaj beni inanılmaz mutlu etti …

Nermin Bezmen’in Sır adlı kitabını okuduğumda resmen çarpılmıştım , inanılmaz güzel bir anlatımı vardı , kitabın kapağını açtığınız anda sizde kitaptaki kahramanlarla beraber yaşıyordunuz sanki , kitap bittiğinde bile uzun zaman başucumda bekledi , çok etkilemişti beni ve devam kitabı olan Aurora’ nın İncilerini sabırsızlıkla beklemiştim ,çıktığında da ne tesadüf ki İrem yeni doğduğu zaman ( hatta doğum için hastaneye yattığımda kitap çantamdaydı) okumaya başladım kitabı , profilime eklediğim o cümlelerle de o zaman karşılaştım , benim kızımla yaşadığım buydu , böylesi bir tılsımdı ve daha güzel anlatılamazdı…



Nermin Bezmen’e bu güzel mesajı ve inceliği için çok teşekkür ederim.

Mailini bloğumda yayınlamak için izin istediğimde verdiği olumlu cevap ve “Bebeğinizin yanaklarını güllerle öpüyorum.” Mesajı için çok teşekkürler ve sevgiler…




Pazartesi, Eylül 10, 2007 - :)
Yorum yazarı: vili
Çok etkilendim.
Her iki kitabı da okumak için sabırsızlanıyorum şimdi...

Cuma, Eylül 14, 2007 - slm
Yorum yazarı: emelsen
kitabı şimdi ben de merak ettim...en kısa sürede okuyacağım...

sevgiler...

Saturday, Eylül 15, 2007 - :)
Yorum yazarı: benimkuzum
merak ettiğinize göre sizi bile şimdiden etkiledi ... vili :) emelsen:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers