23 Eylül 2007 Pazar

irem 7 aylık


irem 7 aylık oldu , zaman o kadar çabuk geçiyor ki ...

geçen ayki doktor kontrolümüzde kahvaltı , sebze çorbası ve meyva püresine başlamıştık , cumartesi günkü kontrolümüzde güzel geçti, irem 68 cm. olmuş , kilomuzda 8,650 gr. , dişler daha gelmiyor , geçen aya göre bu ay daha az ıslatıyor giysilerini , geçen ay herkesin ortak görüşü dişleri çıkacak ondan bu kadar salyası akıyor deniyordu ama hala dişlerden haber yok :) bence biraz daha beklesin oldukça sıkıntılı bir dönem olduğunu ecenaz dan biliyorum... hepatit aşımızın son dozuda yapıldı . 12. aya kadar başka aşımız yok.

yoğurt , balık , tavuk , farklı çorbalar ve ev yemekleri (salça ve tuz yok irem hanıma özel pişecek) bu ayki menümüze eklenen yeni besinler ..

irem'in geçen ayki sebze çorbası ,kıyma,patates, havuç,kabak,pirinç,bamya,ıspanak ,ç.biber,bezelye,maydanoz ve zeytinyağı ile yapılıyordu severekte yiyordu .

bugün domates, kırmızı mercimek , patates,havuç,kıyma , zeytinyağı ile yapılan farklı bir sebze çorbası yaptım küçük hanıma ama nedense beğenmedi , doktorumuz çorbanın üçte birini ayırıp, kalanını blendırdan geçirdikten sonra ayırdığımız kısmını çorbaya eklememi soyledi , çiğnemeye alışması için , oyle yaptım bugünkü çorbasını ama patates, havuç ve domatesin parçaları ağzına geldikçe yüzünü buruşturdu kuzum pek hoşlanmadı bu durumdan, bakalım yarın babaannede ne yapacak ?

bugün arzum 'un yoğurt makinasını aldım ve hayatımda ilk defa yoğurt mayaladım , kitapçıktaki açıklamasına göre kolay ama yinede annemi aradım hani farklı bişi varmıdır yapmam gereken diye , ekşi olmaması için çay kaşığının ucuyla şeker koymamı söyledi ama şeker yasak bebişlere o yüzden koymadım , şu an makine çalışıyor 9,5 saate ayarlandı ,sabaha kısmetse yoğurt olacak :)

her akşam irem uyuyup , bizimde yemek faslımız bittikten sonra , bu sefer irem in yemek hazırlığı başlıyor her akşam çorbası pişiyor ,blendırdan geçiyor , kavanoza konup soğutulup dolaba kaldırılıyor, yumurtası haşlanıyor, peyniri suya konuyor, mama kablarına kahvaltının ve biberon mamasının, mamaları konuyor, biberonlarına suları konuyor , meyvası yıkanıyor poşetleniyor dolaba kalkıyor ve bütün bunlardan sonra çok uykum gelmemişse internete giriliyor ütü varsa ütü yapılıyor , çamaşır yıkanacaksa ertesi gün için makina dolduruluyor ve figen uykuya gidiyor :)

sabah 6:30 da irem uyanıyor , maması yediriliyor , altı değişiyor , giydiriliyor, akşamdan hazırlanan yiyecekleri çantaya konuyor 7,45 de babaanneye doğru yola çıkılıyor , babaanneye irem bırakılıyor hardal(köpeğimiz) alınıyor eve geliniyor , giyiliniyor ve işe gidiliyor :)

işten 18:30 - 19:00 gibi çıkılıyor eve geliniyor hardal alınıyor , babaanneye gidiliyor hardal bırakılıyor irem alınıyor eve geliniliyor , irem yıkanılıyor , doyuruluyor ve uyutuluyor .....

27 ağustosta işe başladığımdan beri bu rutin devam ediyor , birde bunun üzerine işyerindeki arkadaşım rahatsızlandığı ve bayram sonrasına kadar izinli olduğu için , altı aydır işten uzak olup işleri toparlarım derken birden bire yapayalnız kalıyorum ve herşey üstüme üstüme gelmeye başlıyor :)

oneday vitamin ve balıkyağına tekrar başladım ,oruç tutamıyorum , sigarayı çoğalttım , bu tempoda iki kilo bile vermişim en sevindiğim tarafı bu oldu doğrusu :)



bugünlük benden bu kadar çok uzattım çokkkkkkkkkkkkkk








Cuma, Eylül 28, 2007 - slm
Yorum yazarı: DILARAZISAN
valla figencim bayagi yogun bir tepodasin allah yardimcin olsun bende merak etmistim bayagi bu kiz nerelerde diye iremcigimi op yerime annesi cicilerinide guzel gunlerde giyer insallah cok da yakisir sirineye saygilar sevgiler igencim tum guzel gunler sizlerin olsun

Pazar, Eylül 30, 2007 - dilarazisan
Yorum yazarı: benimkuzum
canım çok teşekkür ederim :) mavişi öpüyorum sevgiler

Pazartesi, Ekim 1, 2007 - sen dikkat etde
Yorum yazarı: nino
İs nasilsa yurur Figencim herseyin basi saglik.kiloyu azaltmak guzel ama sigarayida azaltsan ne guzel olur.

Pazartesi, Ekim 1, 2007 - ninom :)
Yorum yazarı: benimkuzum
azaltıcam söz , kendimde rahatsızım bu durumdan çünkü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers