7 Mayıs 2009 Perşembe

çökertme ...

bu sabah
harem gebze minibüsü
saat 8:00
oturan yolcu 14
ayakta yolcu 10

Ptt durağına yaklaşırken şöför arkaya doğru dönüp çökün arkadaşlar çevirme var dedi , o ayaktaki 10 yolcudan biride benim , haydaaa etrafıma bakındım , bir bayanda hamile arkada ayakta duruyor ( kimsenin ona yer vermemiş olmasına hiç şaşırmadım , karnım burnumda çok ayakta gittim geldim bende) çöktük hamile bayan hariç ,şöför söylenmeye başladı çökmedi diye
halimiz komikti bir minibüsün içinde 9 kişi yere yakın , pozisyonun komikliğini sormayın , neyse polis noktasından şöförümüzün çökertme hareketiyle başarıyla geçtik ...

Carrefour da bayağı inen oldu , hamile bayan ve bende oturduk :)
Fotoğraf makinamı çıkarmamla optimum 'un önünde bir çevirme daha olduğunu gören şöför yine çökün arkadaşlar dedi , allahtan yolcu sayısı az yine bir bayan var tam yanımda elinde poğaçası çöktü diğer ayaktaki yolcularla , biz ikinci çevirmeyi de atlattık ...

Sonrası sakin sakin devam ettik yolumuza ....



10 yorum:

  1. çok komikmiş gerçekten..çökün arkadaşlar ha :) birazdan ben de bineceğim gebze-harem hattına :)aslına bakarsan dayanılır gibi değil bu şoförlerin kabalığı...

    YanıtlaSil
  2. :)) ay çok güldüm bende böyle vakalar yaşadım çok o an insana komik gelmiyorda böyle anlatılınca ağlanacak hallerimize güllüyoruz

    YanıtlaSil
  3. hakıkatten tam bı cokertme olmus:))malesef bızler okadar saygılıyızkı hamıle kadını bıle otur kalklara alet edebılen bı mılletız orasıda ayrı mesele...

    YanıtlaSil
  4. "yasamladans"
    aslında onlarda haklı, ilk bu çevirmeler başladığında ayakta yolcu almıyorlardı ceza yememek için , bu seferde işe gitmek isteyenler öylece kalakalıyorduk durakta , çevirmeler azaldı herşey normale döndü derken , yine başladı , birde aşayiş uygulamaları var her yolcunun tek tek kimlikleri alınıyor bekliyor bekliyorsun ...
    "şirinem "
    çok doğru ağlanacak halimize gülüyoruz işte böyle
    "sude naz'ın annesi"
    insanlar o kadar kendi halinde ve umursamazlar ki oturduğu yerden kafasını çevirse görecekler ama görmüyorlar yada görmek istemiyorlar , hamile yada kucağında çocukla minibüse binmeye çalışan bir anne gördüğümde hemen yerimi veriyorum , bir anneyi, en iyi bir başka anne anlıyor , erkeklere hiçbişi diyemiyorum ve merak ediyorum onların eşi , kızı , kardeşi hiç hamile olmadı mı ? hiç çocuğuyla bir taşıta binmek zorunda kalmadı mı?
    kendinden olmayını görmemek çok garip ve acı

    YanıtlaSil
  5. vay ronaldinyo vay bence forması ronaldenyo olmalıymış

    YanıtlaSil
  6. Bebekleri, cocuklari bu kadar seven bir kultur olmamiza ragmen neden ayni zamanda bana ne canim diyebiliyoruz bu kadar kolay anlamasi zor.

    YanıtlaSil
  7. Yaşayan bilir...Yıllar önce yaşamıştım...Otobüsün içinde ördek aramıştım... :(((

    YanıtlaSil
  8. "Nazlıya Mektuplar"
    İlknur süper :)
    "Calanon"
    çok haklısın ...
    "Biranne"
    Ördek arama işini çok merak ettim :) yazarsınız birgün dimi?

    YanıtlaSil
  9. Bu duruma benzer birşeyi bende yaşamıştım.7 buçuk aylık hamileyken ters yöne oturulan halk otobüslerinde şoförün ani bir freniyle tutunacak yer bulamayıp kafamı demirlere çarpmıştım...Ayyy şimdi hatırlayınca kötü oldum,okula varınca korkudan yarım saat ağlamıştım:((

    YanıtlaSil
  10. Figencim anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum ve tatlı kuzuyu öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers