5 Mayıs 2009 Salı

mim - kardeşlik ödülü

Fatoş annemiz bir anne kardeşlik ödülü vermiş , dün sabah 3 günlük tatilin üzerine işe zoraki gelen ben, blogunu okuduğumda nasıl mutlu oldum anlatamam :)

Teşekkürler Fatoş annecim , günüme kattığın güzellik ve gülümseme için ...


İNSANLAR...

İnsanlar da ülkelere benziyor
Sınırları var, yüzölçümleri
Yasaları var
Bayrakları, ilkeleri
Kimi dağlık bir arazidir.
Kimi kıraç
Kimi bereketli
Kimi dardır
Kimi engin gözalabildiğince
Kiminin sınırlarından sıkı pasaport denetimiyle girilebilir.
Elini kolunu sallayarak girersin kiminden içeri
Sonuçta ne küçümse insanları kızım
Ne de önemse gereğinden çok
Ama anlamaya çalış
Nedir ve ne kadar genişleyebilir yüzölçümleri

ATOL BEHRAMOĞLU

1 yorum:

  1. Sevgili Figen,

    Aslında ne ufak şeylerden mutlu olabiliyoruz.Acaba çok mu zor “sevgi vermek ve almak”…Bir hırsa kapılıp da “üzmek ve üzülmekten”…

    Ne güzel…Okudukça ben de mutlu oldum…Kocaman bir sepetim olsa,içi “mutluluk” dolu…Ve ben onu tüm insanlara dağıtabilsem…
    Hem ben, hem herkes mutlu olsa ve gülümsese…

    Kucaklıyor ve öpüyorum.Sevgiler benden de size…

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers