9 Haziran 2009 Salı

annem köfteler bitti ...




36 gün oldu gideli ,
sesinizle hasret gideriyoruz telefonda ...
bugün buzluktan İrem için yaptığın köftelerden çıkarıp çantasına koyayım dedim
bitmiş...
geçen haftaki son paketmiş demek ...
yoğurup , şekillendirip üşenmeden dörder dörder paketlediğin köftelerimiz ...
ya babamın çat kapı getirdiği o gün ne pişirdiysen payımıza düşeni , oh bu akşam hazır yemek diye sevinmelerim ...
cuma akşamından irem'le gelip kalmalarımız ,

ben sizi mi çok özledim ...
yoksa köfteler bitti mi diye sulandı gözlerim yazarken ...
senin yaptığın gibi olmayacak biliyorum ama deniycem ...

çok özledim...

3 yorum:

  1. İÇİMİ BİR TUĞAF ETTİN:(

    YanıtlaSil
  2. Marketlerde hazırı var ama annenizin yaptığının yerini tutmaz. :(

    YanıtlaSil
  3. Prima Rima
    Ebru'cum özlem kötü :(

    Recep Hilmi Tufan
    Maalesef tutmuyor :(

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers