20 Temmuz 2006 Perşembe

7 hafta 5 gün :)


bebişim zaman ne kadar yavaş geçiyor , günleri sayıyorum tek tek ,cumartesi günlerini çok seviyorum artık

çünkü her cumartesi haftanın bitişi , bu cumarteside 7. haftayı bitirip 8. haftanın günlerini saymaya başlıcaz.

babişi çok yormaya başladık , hardal dışardan gelince ayaklarını silme görevi babişe kaldı, hardal kim dersen :) köpeğimiz delidir ne yapsa yeridir cinsinden bir cocker , biraraya geldiğinizde neler olacağını sen daha yokken bile merak ediyorduk bakalım neler olacak hep beraber göreceğiz :)

babişi yormak diyoduk baza kaldırılacak babiş , ütü masası içeri alınacak babiş , çamaşır sepeti balkona gidecek babiş , 5 yıl bitti babişini ilk defa elektrik süpürgesi kullanırken gördüm :)

çok kıymetlisin , bitanemizsin , ne tuhaf hep babişine derdim bu kelimeyi ama şimdi sende bitanemsin....

cuma akşamı ilk yolculuğunu yapacaksın benle :)

teyzen ve eniştenle beraber feribotla bandırma ordanda gönen e anneannenin , dedenin ve cadımız ecenazımın yanına gidiyoruz. Ecenaz anne babasına kavuşurken bende kendi anne babama şöyle sıkı sıkı sarılıcam , 1 aydır görmüyorum onları , senin müjdeni bile telefonla verdim ananeye :))

1 hafta ordayız bebişim , annemin yemekleri , babamın bahçede yaptığı ızgaralar , teyzem mutlaka zeytinyağlı dolma yapmıştır hımm yemede yanında yat :)

kiloları alıp döneriz babişin yanına :) oda dalga geçmeye başlar göbişle ...

1 hafta cabucak geçecek biliyorum , onları geride bırakıp dönmesi zor olacak ama biraz daha sabır en geç eylülde onlarda döncek istanbul a .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers