15 Temmuz 2006 Cumartesi

bebişimin ilk resmi


Saturday, Temmuz 15, 2006 - bebek..
Yorum yazarı: isimsiz
hayirli olsun.. ben de istiyorum galiba. ama emin degilim.


Pazartesi, Temmuz 17, 2006 - Mercimegime :)
Yorum yazarı: Berro
Mercimegim benim,
Anneni sakın uzme oralarda tamam mi :)
Kendine cok cok dikkat et.
Seni dörtgözle bekliyoruz (bol miktarda teyzen var)
ve berro teyzen seni simdiden cokkk seviyor

Perşembe, Temmuz 20, 2006 - berrin teyzemiz
Yorum yazarı: figen
bizde seni çok seviyoruz :)


Cuma, Temmuz 21, 2006 - nazli bebegimize
Yorum yazarı: Elif
Senin yola ciktigini annenden duydugumdan beri benim bile icim kipir kipir, annecigin ne durumda tahmin edebiliyorum.
Sen ne kadar sansli bir bebeksin biliyormusun. Seni seven o kadar coooooook insan varki... nazli bir bebek olacagin simdiden belli, nazlana nazlana geldin:)
Olsun biz senin nazini cekmeye raziyiz.
Figom, gobisi oksarsin benim yerimede dimi ;)


Pazartesi, Temmuz 24, 2006 - slm
Yorum yazarı: ilkay
Akşam seni ilk gördüğümde anlamıştım senle bir farklılık olduğunu figen ablam.Çok ama çok sevindim bebeğinin olacağına.Bebeğin ilk resmide süper çıkmış:)))
Şuan karnında büyümeğe başlayan bebek gerçekten çok ama çok şansı.Herkez dört gözle onu bekliyor, düşünemiyorum doğduğunda neler olabileceğini.


Perşembe, Ağustos 10, 2006 - :)
Yorum yazarı: Teyzen
Çok çok güzel şeyler yazmak istiyorum ama hepsi yetersiz kalıcak biliyorum. Allah ın izni ile sayılı günlerin geçip seni kucağıma alacağımız anı düşünüyorum hep. Çok çok sağlıklı olman, hayırlısı ile dünyayı gelmen en büyük dileğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers