21 Temmuz 2006 Cuma

hollanda dan minik ayakların ilk çorabı :)


elif teyzeden bir zarf geldi bugün :)

ecenaz a pembe bir bikini , bebişim sana da minicik bir çorap çıktı zarftan,

üzerinde 1 rakamı var kocaman , 1 numaramız mercimeğimiz :)

sibel teyzede tatile gitmeden önce sana sarı bir tulum getirdi yanında sapkası ve eldivenleride var :)

ne çok teyzen var dimi ?

benim gibi onlarda dört gözle senin müjdeni beklediler bebişim

elif teyze ve ozan paşamız hollanda da

berrin teyze ve doruk paşamız ankara da

sibel teyze ve arda paşamız istanbul da

vildan teyzen (öz hakiki koç teyzen) ve ecenaz sultanım her daim yanımızda :)

gülay yenge ama aslında oda bir teyze olacak senin için :)

iyi günde , kötü günde , hastalıkta , sağlıkta , her türlü geyikte hep maillerle birbirimizin yanında olduk , olmayada devam

sizi seviyorum ,

sizi seviyoruz,

iyiki varsınız ...




Cuma, Temmuz 21, 2006 - minik ayaklara:)
Yorum yazarı: Elif
Elif teyzesi o mercimegi ve annecigini cooooooook seviyor.
yerim onun minicik ayaklarini:)


Pazartesi, Ağustos 7, 2006 - ben o mercimeği yirim
Yorum yazarı: Sibel teyze
Allah nazarlardan saklasın diyeyim önce:)

Senin haberini aldığımız günden beri (hatta öncesinde de) hep seni konuşuyor hep seni bekliyorduk. Biz seni görmeden sevdik be bebişimiz. Hadi sağlıkla gel kucağımıza alalım....

Sibel teyzen


Pazartesi, Ağustos 7, 2006 - :)
Yorum yazarı: isimsiz
Mercimek kuzum benim ,
Annen gene öyle güzel şeyler yazmış ki duyguladırdı beni.
Seni dörtgözle bekliyoruz bitanem ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers