21 Ağustos 2006 Pazartesi

küçücüğüm



Küçüğüm her şeyim
Ne olur çok uzaklara gitme
Gidersen öleceğim
Karanlığa döneceğim ...


Pazartesi, Ağustos 21, 2006 - hayır
Yorum yazarı:ayseli
anneciğini bırakıp gidermi mercimek hiç.
sana sıkı sıkı tutundu
bırakmicak bak görürsün


Salı, Ağustos 22, 2006 - Bir yere gitmeyecek...
Yorum yazarı: babiş
Merak etme bebiş'e hiç bir şey olmayacak. Ama olursa da önce sen önemlisin benim için, o yüzden kendini sağlam tut lütfen. Allah kuzuya yardım edecektir, zaten umarım beyinsiz bir adamın saçmalıkları yüzünden kaç gündür üzülüyoruz. Tek söyleyeceğim bize çektirdiklerinin bin katını çeksin....


Çarşamba, Ağustos 23, 2006 - Ne gitmesi???
Yorum yazarı: isimsiz
Ne gitmesi yaaa???

Mercimek, minik kalp hiçbir yere gitmeyecek. Sağ salim doğacak. Sen içini ferah tut anacığı...

Bir daha ağzından böle şeyler duymiyim....


Cuma, Ağustos 25, 2006 - slm
Yorum yazarı: isimsiz
Figen Ablacım normalinde senle görüşemezsemde bebekkokusundan okudum herşeyi.Lütfen ve lütfen güçlü kuvvetli ol.Allahın iznliyle siz bunların hepsini atlanrsınız.Bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alacaksın...Ben buna inanıyorum,üzülme lütfen...


Saturday, Ağustos 26, 2006 - Figom
Yorum yazarı: Elif
Figencigim,
dua ediyorum canim, mercimegimiz annesini birakip gitmeyecek gor bak.
Sen bizim icin cok onemlisin nolursun kendine dikkat et.
seni seviyorum Figom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers