18 Ağustos 2006 Cuma

kuzum ilk oyuncakların :)



çok uzun zaman oldu yazamadım hemen arayı kapatalım :)

5 Ağustos'daki doktor randevumuzla başlıyalım

cumartesi saat 12:00 deydi randevumuz ,11:30 babiş şirkete geldi ve çıktık hastaneye vardığımızda bizden önce bir hasta vardı onu bekledik zaman geçmek bilmedi neyse sıra bize geldi veeee büyük an seni bir kez daha gördüm , babişin ise seni ilk defa görüyordu , ama ben ne yaptım sana bakmaktan babişe bakamadım ve o ilk karşılaşmanızı göremedim , öyle güzelsin öyle miniksinki :)

doktorumuz ayakları , elleri başı diyor ama ben başın diye baktığım yer popon çıkınca çok tuhaf oldum doğrusu :) çok haraketlisin hatta bir ara zıpladın bile , doktor herşey çok güzel dedi hatta haftana göre gelişimin daha ilerideymiş çok sevindim. Tansiyonum bu sefer yüksek çıkmadı , ilk muaynede çok heyecanlanmıştım seni görünce .... 3 temmuz 'dan bu yana 2 kilo almışım, ilk üç ayda 2,5 kilo almam gerekiyormuş ama ben ikibuçuk ayda 2 kiloyu almışım bile, bu iki haftayı 500 gr. alarak bitirirsek çok iyi olacak, bir haftalık izinde oldukça fazla kaçırdığımız tescillendi böylece :)))

balık yağına başladık günde iki tane , babişin kullanıyordu zaten doktorda aynı markayı verdi. Elevit vitaminlerimiz bitincede demir haplarına başlıyoruz. ilk üç aydan sonra haftada 300 gr. almam gerekiyormuş yani ayda 1,200 gr. :)

12.hafta bitiminde ikili test için doktorumuz mecidiyeköy de bir yer adı verdi , randevu aldım 19 ağustos ta ikili test için 13:30 da ordayız.

doktordan çıkınca ben teyzene gittim babişde eve döndü çünkü arkadaşlarla maltepede buluşacaktık, bebekkosundan arkadaşımız şermin kanada dan gelmişti onunla görüşmek için bir buluşma ayarlamıştık sitede...

teyzene gittiğimde köy ekmeği , domates, peynir ve çaydan oluşan menümüzle karnımızı doyurduk .

melahat teyze serra ve ahmet geldi teyzene, serra illa ecenaz a gidelim demiş , ece yok demiş meloş ama ikna edememiş:) bu arada meloşda 6 aylık hamiş ... serra da 2,5 yaşında ecenazla aralarında kırk gün var sen doğduğunda 3 yaşlarını 2 ay geçmiş olacaklar :)

meloş teyzede serra ile birlikte bizimle buluşmaya geldi..

burger king de buluştuk, güzel bir gün oldu şerminle sanki ilk karşılaşıyormuş gibi değildik, uzun zaman görüşememiş ama bir araya gelince kaldığı yerden devam eden bir arkadaşlıktı sanki :)

toysrus dan vildan teyzen yani öz hakiki koç teyzen sana bir yastık , meloş teyzede bir kamlumbağa aldı resimlerini ekledim ilk oyuncakların :))

Bebekkokusunda 16 Ağustos ta bir forum açtı teyzen &figen anne bende teyze oluyorum & diye bir sürü tebrik temenni ve güzel dilekler aldık bebişim :)

Şu an en önemli şey cumartesi seni tekrar görücek olmam bebişim , allahımdan tek istediğim bir aksilik olmaması , seni nasıl sabırsızlıkla bekliyoruz bir bilsen , inşallah herşey yolunda gider bebişim ...

ANNEN (bu kelime herşeye değer , herşeye)




Cuma, Ağustos 18, 2006 - Oyuncakların hayırlı olsun
Yorum yazarı:Sibel Teyze
Kuzucuk ilk oyuncakların hayırlı olsun. Allah kullandığın, eskittiğin günleri göstersin...



Cuma, Ağustos 18, 2006 - minik kuzu
Yorum yazarı: Berrin teyze
Sen çok şanslı bir kuzusun biliyomusun ..
Allah şansını bahtını hep açık etsin.
Seni ve ANNENİ çok seviyorum minik kuzu :))


Cuma, Ağustos 18, 2006 - teyzeleri muckkkk
Yorum yazarı: benimkuzum
siz bitanesiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers