3 Ağustos 2006 Perşembe

yüreğim sizde kaldı

1 hafta çabucak geçti ve eve döndük , bir ihtimam , bir ilgi , bebişim hepsi sanaydı tabi ama ben faydalandım o ayrı ...

annemle babamla ecenazla kavuşmak hasret gidermek güzeldi :)

bugün 9 hafta 5 günlüksün ...

cumartesi randevumuzu aldık , saat 12:00 de doktordayız , seni tekrar göreceğim için çok heyecanlıyım , babiş de seni ilk defa görecek , ilk randevumuzda teyzen vardı yanımızda onun gözler dolu ben öyle nasıl sevinmiştik atan o minicik yüreği gördüğümüzde ...

babişi çok merak ediyorum , seni gördüğü anı resimleyebilsem keşke ama zor :))

herkes bi sıkıntım şikayetim olup olmadığını soruyor ama sen bana hiç bir sıkıntı vermiyorsun ne bulantı, nede aşerme :))

sıcakların verdiği sıkıntı var sadece geceleri çok sık uyanıyorum , vantilatör falan da fayda etmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers