13 Eylül 2006 Çarşamba

15 hafta 4 günlüksün bebişim

bugün saat 10:00 da randevumuz vardı , ertan bey daha önceki testlerine baktı sonuçlar gayet iyi gözünüzaydın dedi, sonra ultrasonda seni tekrar gördüm bebişim hala miniciksin ve çok hareketli...

gelişimin çok iyi ve ben bu 1,5 ayda kilo almamışım buna çok sevindim ...

cumartesi 1 test daha yaptırıcaz nöral tüp defekti riskine bakılacakmış inşallah onun sonucuda iyi olacak , cinsiyetinle ilgili net bişi söyleyemedi doktor biraz daha büyümeni beklicez

balık yağı ve demir haplarına devam

bu arada ecenaz sultan sana bir isim vermiş , çakır olsun diyormuş ananesine , nerden aklına geldi kimbilir çok güldüm kuzum büyüdü isimde buluyo sana baksana , hayırlısı ile sana bir kavuşsak bebişim minicik ellerinden , ayaklarından öpüyorum seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers