6 Eylül 2006 Çarşamba

minik kalbim

minik kalbim , annecim , bebeğim , kuzum , canımın içi , hayatım , bitanem herşeyim

az önce babişin aradı , test sonucu geldi dedi , bir an içim çekildi sanki evet dedim ne dediler ?

bana ne alacaksın dedi ? ne istersen dedim ne istersen yeterki söyle

beşiktaşlı babişin bir beşiktaş forması istedi delgado forması olacakmış ....

birazdan çıkıp alıcam , vildan teyzene , berrin teyzene, sibel teyzene , nihan teyzeye , elif teyzeye , gülay yengeye , ilkay ablaya haberi verdim hemen , nasıl sevindiler anlatamam

ilk babiş aradığında sanırım sinir boşalmasıydı ağladım bayağı , ayseli teyze zor sakinleştirdi , o kadar uzun sürdüki beklemesi, sevinç gözyaşlarıydı belkide ah bebişim ne olur sağlıkla gel bize başka sıkıntı yaşamıyalım bu son olsun bitsin gitsin sıkıntılar....

tekrar hoşgeldin bebişim bundan sonra herşey daha güzel olacak inşallah

minik kalbim herşeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers