6 Eylül 2006 Çarşamba

bugün haber gelsin artık


19.08.2006 dan beri ikili testi yaptırdığmız o günden beri süren bu karabasan beni bitirdi artık...

evden nasılda keyifli çıkmıştık babişle o gün , saat 13: 00 de randevumuz vardı , hatta senin ilk defa köprüden geçtiğini falan konuşup gülmüştük. fehmi yazıcıoğlu nun muaynehanesine girdik ve beklemeye başladık sıra bize geldiğinde çok heyecanlandım hem seni görecektim hemde yapılan işlemi çok merak ediyordum , ultrasonla baktı ama bebişim pozisyonun uygun değildi çıktık şekerli bir kahve içip 30 - 40 dakika sonra tekrar gelmemeizi söyledi , profilo alışveriş merkezi yakındı oraya gittik babiş kocaman bir kahve ile süper bir kekle geldi , yenildi içildi ve biz tekrar muaynehaneye döndük , tekrar aldı içeri bizi kahve iyi gelmişti gerçekten pozisyonun düzelmişti ilkine göre , baktı baktı ve tamam dedi kalktım içerde dinlenin dedi hemşire kan alacakmıyız dedi hayır dedi o an içime bir kurt düştü , salona geçerken babişede söyledim bir aksilik var kan almadı diye , çünkü bizden önce çıkan hastadan kanda alınmıştı telefon görüşemesindede kan alınacağı söylenmişti çünkü 5-10 dk sonra çağırdı doktor oturduk babiş karşımda ben doktorun karşısında o anı o konuşmayı ömrümün sonuna kadar hiç bir güç beynimden yüreğimden silemez ben hiç konuşamadım sadece babişe bakıyorum ve ağlıyorum...

ne kadar rahattı, ne kadar profosyonel di karşımızdaki doktor ben seni o kadar çok beklemiştim ki , beklemiştik ki , karşımdaki adam bebeğiniz sakat olabilir ben izne çıkıyorum bu akşam, ben yapamam ama isimlerini bir kağıda yazıp verdiği doktorlarla görüşmemiz gerektiğini bebeğin eşinden parça alınması gerektiğini falan anlatıyor duygusuz dümdüz bir dille hemde ..... bebeği aldırmak kanuni hakkımızmış falan filan ben bebişimden vazgeçmek istemiyorumki ....

tamam artık işimiz bitti çıkıyoruz yerimden kalkmaya çalışıyorum parayı ben alıyorum ödemeyi bana yapın lütfen dedi , çok kötüydü yaaa biz o kadar kötüydük ki o anda , kartı çıkardım verdim aldı fişi falan imzaladım , kan parasını almadım dedi sanki o an önemliymiş bunu söylemesi, isterse dediğinin 2 mislini çekse umurumda değildiki o an...

ağlayarak çıktım , asansöre nasıl bindik nasıl indik aşağıya bilmiyorum babişin sürekli beni teselli etmeye çalışıyor , o da şokta sokakta kalakaldık kendi doktorumuzu aradık , hemen gelin dedi bir taksiye atladık, köprüden ikinci geçişinde mutluluk yerine gözyaşı vardı ,hayat ne garip , neler değişiyor 1 - 2 saat içinde .....

hastanaye gittik doktorumuz hem üstten hem alttan ultrasonla baktı olabilir ama bu sadece bir risk illa sakat olacağı anlamına gelmez dedi , ensedeki sıvı oranını 5,58 ölçmüştü normali 2,50 olması gerekiyormuş, verilen isimlerden birini aradı randevu aldı hayri beyden ayın 21 ine saat 15:00 e

eve döndük o gün bebekkokusunun bir buluşması vardı üsküdar da, doktordan sonra bende gidecektim , teyzen orda , sibel teyze orda saat 15:00 de buluşulacaktı benimde işimin o saate kadar biteceğini konuşmuştuk , telefonumu açamadım , bana ulaşmaya çalışmışlar telefon kapalı , babişi aradı teyzen onunla konuştular , teyzen, yusuf , sibel teyze beraber geldiler bize ...

oturduk onları görüncede tutamadım kendimi yine ağladım konuştuk , konuştuk

seni üzdüğümü söylediler , oysa ben seni üzmek istermiyim sen bitanemiz kıymetlimiz hayatımızsın

ama elimde değildi ki....

ah annecim üzdüysem seni , bilki bilerek yapmadım ....

pazartesi olana kadar nasıl zor geçti saatler bir bilsen, babişin teyzesi alev teyzen , babaannen , teyzenşi ve beni işyerinden aldılar ve yola çıktık , babiş bizi nişantaşında muaynehanede bekleycekti , girdik içeri , odaya girdik babişle , biz aynı testin bir kez daha yapılmasını istiyorduk , odaya alınıpta hemen ultrasona alınınca çok ürktüm , doktorla konuşmamıştık daha , hayri bey merak etme birde ben bakayım , ona göre işlemi yaparız dedi testi tekrar istediğimiz söyledi babiş tamam dedi ben ilk yaptırdığınız yanlış diyemem ama istiyorsanız tekrar yaparım dedi ve ah bebişim ilk testteki halinle bu halin inanılmaz farklıydı sırt üstü yatıyordun kollar bacaklar havada solda değil de daha ortaya doğru o kadar rahat ölçtükü doktor çok güzeldin çokkkkk , ölçü bu sefer 2,9 çıktı bunun üzerine kan alalım tahlile yollıyalım ve sonuca göre davranalım dedi tamam dedik kan alındı ve çıktık ama içim nasıl kıpır kıpır , düşük çıktı oran diye o kadar sevinçliydimki...

2 gün sonra kan tahilili sonucu belli oldu risk yinede vardı , bebişim senin eşinden parça alınması yada 16 hafta bitimine kadar bekleyip amniyosentez yapılması gerektiği söylendi ve ayın 25 ine randevu verildi , yine üzüntü korku ne olacak endişesi cuma gününe kadar bekledik , babiş bir sürü insanla görüştü, başka bir doktora daha ulaşmaya randevu almaya çalıştık ama olmadı , sibel teyze bebekkokusundan betül sağolsunlar onlarda uğraştı ama olmadı ....

cuma büyük gün babiş işe gitmedi o gün yine alev teyze babaanne ve ben yola koyulduk...

doktorla tekrar görüştük , bize bıraktı ya şimdi bebeğin eşinden parça alalım yada 16.haftada amniyosentez yapalım dedi 1 ay daha belirsizlik içinde kalmak istemedik tamam dedik , laboratuardan test kiti gelmesini bekledik , içeri aldı doktor bizi ultrasonda pozisyonuna baktı bu şekilde olursa çok canın yanar , bir şekerli kahve iç ve tekrar bakalım dedi , babişle ayrı bir odaya alındık nescafeler geldi benimki bol şekerli , oysa ben senin geleceğini öğrendiğimden beri kahve içmiyordum , kahveler bitince tekrar girdik odaya , inanılmazdın bebişim pozisyonun düzelmişti kahve sever bi velet olacan sanırım :)

doktor işlemi anlattı , göbek deliğinin hemen altından bir iğne ile girecek , sonra rahim duvarını delip ordan bebişin eşinden parça alacaktı , söylerken basit gibiydi ama işlem başlayınca canım bayağı yandı babişin elini mahvettim sıkmaktan , bakamadım gözlerimi kapadım ve dua ettim biranevvel bitmesi için gördüğüm içi dolu bir şırınga oldu sadece ...

ben yatarken babiş örneği laboratuara götürdü , onu bekledik yarım saat sonra geldi ve eve döndük 3 gün yatak istirahati verdi doktor , raporunda 10 gün sonra verileceğini söylemişler babişe

üç gün hiç bişi yapmadan yatmak saatlerin aslında ne kadar uzun olduğunu anlamama yetti çok sıkıcıydı yatması ...

günleri saydık bize göre 4 eylülde cevap alacaktık çıkmadı sonuç dediler , 5 eylül oldu çıkmadı dediler , 6 eylül saat 17:00 de arayın dediler ,bekliyoruz bebişim hala bekliyoruz senden gelecek güzel haberi bekliyoruz, günlerdir yazamadım , güzel haber gelsin oh diyim ondan sonra yazıyım dedim ama hala haber alamadım ki... bekliyorum , bekliyoruz , bekliyorlar ........

günlerdir o kadar çok dua edenimiz varki bebişim lütfen herşey güzel olsun..

ben ağustosun 19 undan beri bekliyorum , herşeyin güzel olacağını , bu sıkıntıların biteceğini , seni sağ salim ,sağlıkla kucağıma alacağımın haberini bekliyorum , seni seviyorum , seni seviyoruz ...

annen

minik kalp, seni hissettiğim, sana sahip olacağımı bildiğim andan itibaren bütün dünyam sen oldun , beni sensiz bırakma olurmu ?


Çarşamba, Eylül 6, 2006 - Sen
Yorum yazarı: ilkay
Dünyanın en tatlı annesi olcaksın...Beklemek bazen acı versede alacağın sevinç haberi sana bütün acılarını unutturacak inşallah...Dualarım hep seninle...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers