11 Aralık 2006 Pazartesi

irem kuzum

28. haftamız bitti , cumartesi günkü kontrolumuzde güzel geçti. 1,370 gr.olmuş kızım ,bundan sonra 2 haftada bir doktorumuzu ziyaret edicez. sabah 9 , akşam 9 hareketlerini sayıcaz 10 kere hareket etmesi gerekiyormuş , zor işmiş sayması ama kuzum sağolsun akşam 9 a kalmadan hareketlerini tamamlıyor, eğer 10 hareket hissetmezsem hemen doktora gidilecek ne olur şu iki ayın bitmesini bekle acele etme olurmu ? kızım ...

2,5 kilo almışım bu ay , 7 ayda 8,5 kilo almış olduk....

kan sayımı yaptırıcam yarın , balık yağı ve demir haplarına devam ...

bazen midemde yanma oluyor geceleri onun içinde bir ilaç yazdı doktorumuz

doğum içinde şimdilik normal gözüküyor dedi , inşallah bir aksilik olmaz ve normal doğumla kucağıma alırım seni


Pazartesi, Aralık 11, 2006 - Oy Oy
Yorum yazarı: ilkay
Kocaman kız olmuş şimdiden İrem bebek...Ne kadar belirginleşmiş..Maşallah Allah nazardan korusun...

Pazartesi, Aralık 11, 2006 - ilkay
Yorum yazarı: benimkuzum
gerçekten kocaman oldu ilkay
durmadan bu resme bakıp duruyorum , hele birde ultrasonda , iki kere ağzını açıp kapadı ki görmen lazımdı :)

Pazartesi, Aralık 11, 2006 - İremciğim
Yorum yazarı: ilkay
Hep böylemi duruyor yoksa zaman zaman şekil değiştirdiği oluyormu? Ya çok ilginç bişey düşününce bile insan bir garip oluyor,bide senin içinde çok tatlı bir duygu olmalı...

Salı, Aralık 12, 2006 - MAŞALLAHH..
Yorum yazarı: SERAPARDA
CANIM BU GÖRÜNTÜYÜ ÖZLEMİŞİMM... MAŞALLAHH BEBEİŞ ANNENİ DİNLE BAKK.. AZ BİR ZAMAN KALDI SANA Bİ OKADAR YAKIN OLMAK İSTESEDE ZAMANINDA GELMEN ANNENİN TERCİHİİ. HER ŞEY SENİN İÇİN..
CANIM MİĞDE YANMASINI BENDE ÇOK YAŞADIM. İLAÇ BİLE İŞE YARAMIYORDU.. EN GÜZELİ NORMAL ZATEN. HEM ANNE İÇİN HEMDE BEBEK İÇİNN.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUNN...MUTLU VE SAĞLIKLI AYLAR DİLERİMM...

Çarşamba, Aralık 13, 2006 - :))
Yorum yazarı: akbasak
ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim..irem'e selamlar şimdiden.. kendinize çok iyi bakın...

Perşembe, Aralık 14, 2006 - Merhaba
Yorum yazarı: Rabia
Merhabalar Figen Hanım. Demekki bebşimizin adı İrem olacak. Ben de kızım olunca İrem düşünüyordum. Balık yağının doktorunuz mı verdi. Benim hamileliğimi takip eden doktor vermemişti ben kendim okuduklarımdan faydalı olabileceğini düşünerek almıştım. Ama doktorum çok kilolu olduğum için tavsiye etmemişti. Ben yine de haftada bir ya da iki tane almıştım. Benim de şansızlığım doktor seçimimizi iyi yapamamakdı işte.
Hamilelik günlerini insan özlüyor biliyor musunuz. Ben şimdi o zamanlar blog açmadığım için çok üzülüyorum. Ya da günlük tutumadığım için. Neyse şimdi telafi etmeye çalışıyorum.
Sevgiler size
www.utkumuz.tk

Perşembe, Aralık 14, 2006 - akbaşak
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim :)

Perşembe, Aralık 14, 2006 - seraparda
Yorum yazarı: benimkuzum
serap teşekkür ederim. yoo şikayetçi değilim aldım ama ilacı kullanmadım bile :)
aspirin bile kullanmayan biri olarak çok zorda kalırsam alıcam sevgiler

Perşembe, Aralık 14, 2006 - rabia
Yorum yazarı: benimkuzum
merhaba rabia
3. ayımız bittiğinden beri günde 2 tane alıyorum balıkyağını , bende kilolu olarak başladım hamileliğime ama artı balık yağının bir etkisi olmadı sanırım 7. ayımızı 8,5 kilo alarak bitirdik :)
bloğunuz çok güzel utku da cok tatlı sevgilerimle :)


Perşembe, Aralık 14, 2006 - İREM BEBEK
Yorum yazarı: NEZİHE
FİGENCİM
NE KADAR ÇABUK GEÇTİ ZAMAN ÖYLE DEĞİL Mİ . KALDI AŞAĞI YUKARI 2 AYIMIZ.
İREM , ÇOK GÜZEL BİR İSİM BU ARADA ; ADIYLA YAŞASIN VE HEP MUTLU OLSUN.
NE KADAR SABIRSIZLANDIĞINI TAHMİN EDEBİLİYORUM. BEN DE SENİN GİBİYİM , 2. OLDUĞU HALDE.
SAĞLIKLA DOĞSUNLAR İNŞALLAH.HEP MUTLU OLSUNLAR ...


Perşembe, Aralık 14, 2006 - nezihe
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim nezihe :)
aramızda 11 gün var , hayırlısı ile şu son iki ayda geçse ve kızlarımıza kavussak
ipek ve irem hep mutlu olsunlar :)

Cuma, Aralık 15, 2006 - İrem Bebek :)
Yorum yazarı: Dionysian
İçimizdeyek yaşattıkları bu güzel duyguları hep yaşatmaları dileğiyle.... Kalbimiz birlikte atmaya daha orda başlıyor ve sanırım sonsuza dek onlarla atacak ....
Sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle...

Cuma, Aralık 15, 2006 - Dionysian
Yorum yazarı: benimkuzum
:) teşekkür ederim ...
o kalp atışlarını duymak dünyanın en güzel şeyi
sevgiler

Salı, Aralık 19, 2006 - CANIM COK OPTUM NAZI SENIN ICIN
Yorum yazarı: SERMIN
SAGOL FIGEN TEYZE SENIN ICIN COK OPTUM KOKLADIM KIZLAR BIR BASKA CILVELI OLUYOR AZIZENAZDA NASIL CILVELI ANLATAMAM FIGEN ))INSALLAH BIZEDE IREMI GORMEK KISMET OLUR GOBISINI COK SEV BIZIM ICIN SEVGILER...

Salı, Aralık 26, 2006 - serap
Yorum yazarı: SERAPARDA
merhaba canım nasılsın... yarın için ist kar uyarısı yaptılar aman dikkatt. sonunda kış geldii.... iyi gecelerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers