29 Aralık 2006 Cuma

nice yıllara teyze'cim


30.12.2003 sanki daha dün gibi , seni ilk görüşüm , annenle ilk kucaklaşman
yarın 3 yaşını bitiriyorsun kuzum
nice yıllara , nice yaşlara
gülen yüzün hiç solmasın
seni çok ama çok seviyorum




Saturday, Aralık 30, 2006 - dogum gunun kutlu olsun ece naz
Yorum yazarı: sermin
sevgili figen ecenazin dogum gununu kutlarim daha nice guzel yaslar diliyorum senin ve vildanin mail aderslerini bilmedigim icin mesaj gonderemedim burdan yazdim vildana iletirsen cok sevinirim ecenazi cok optuk minik iremi bizim icin karnindan seversin annesi.Senin ve vildanin,ecenazin,iremin yeni yilini ve bayraminizi kutluyorum nice guzel bayramlar ve yeni yil diliyorum .sevgiler.
sermin

Cuma, Ocak 5, 2007 - Teyzoşşşş
Yorum yazarı: vildan
Ne çabuk geçti günler dimi ?? Rüya gibi...O minik kızıl kafalı kız, şimdi figen figen diye peşinde dolanan bir cadi :D
İnşallah İrem kuzumuzla birlikte çok daha güzel günlerini görürüz. Tüm sevdiklerimizle.....

Cuma, Ocak 5, 2007 - Şermin & Azizenaz
Yorum yazarı: vildan
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Şermin. Canımsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers