1 Aralık 2006 Cuma

kuzuma :)


bunları hazırlıyorum akşamları senin için ,hastaneye gelen misafirlerimize vericez , örme işi devam ediyor toplam 40 tane olacak , 8 tane daha kaldı ondan sonra dikmesi , kurdelesi, içinin lavantası falan bitmiş olacak bu ikisini sabredemeyip hemen yaptım , babişle isim konusunda anlaştığımız zamanda arkalarına isminin yazdığı minik etiketler koyucam

iki hafta öncede gülay yengenle tahtakaleye gittik ordan da çok sevimli şeyler aldım , mevlüt için onlardan da bir örnek yapıp buraya eklicem kısa zamanda , onların içine badem şekeri koyucam o yüzden şimdiden hazırlayamıyorum şekerler bayatlamasın diye

o gün kapı süsü , altın yastığı ve balonlarda aldık senin için çok güzeller

bu arada teyzen çok güzel bir pembe tulum almış sana , gülay yengede koca bir bohça getirdi içindekileri saymakla bitmez , babişin doğum günündede senin için ördüğü fıstıkyeşili tulum ve patikler getirdi , bideee ben peacoks dan beyazlı pembeli patikler aldım dayanamayıp , hepsi sırada resimlerini çekip burayada koyucam (anne iyice şımardı )

bugün 26 hafta 6 günlüksün , haftaya 7. ayımız bitiyor kızım az kaldı sana kavuşmamıza , tekmelerin ve kendine yer açmak için çabalarını her gün hissettirmeye başladın artık , geceleri bir kere uyanan ben artık seni rahat ettirecek uyku pozisyonunu alabilmek için sık sık uyanır oldum

babişe senin ağzından bir not yazalım

SEVGİLİ BABACIM ANNEMİN DUN AKŞAM SANA GETİRDİĞİ UZUN İSİM LİSTESİNİ İNCELEDİĞİNİ BİLİYORUM , KONUŞMALARINIZDAN DUYDUM

ARTIK DİYORUM BANA BİR İSİM SEÇSENİZDE ŞU SON İKİ AYI İSMİMİ DUYARAK GEÇİRSEM NASIL OLUR ? YOKSA SEN BENİ SEVMİYOMUSUN ?


Pazar, Aralık 3, 2006 - ne hos patikler
Yorum yazarı: sermin
figen canim ne kadar guzel bir fikir bu patikler gelen misafirler icin cok hosuma gitti insallah saglikla dogup bu hediyeleri gelen misafirlerinize vericek kizin .
Ben birde mevlut icin yapicagin seyi cok merak ettim en yakin zamanda bir ornek hazila gorelim annesi herseyin en guzelini hazirliyorsun kizina gule gule kulansin cici kiz.
isim isinide haledin annesi kizimiz isimsiz kaldi boyle ,karninda oynama hareketleri cok hos olur figen dogumdan bir kac ay sonra bile sanki karninda bebek oynuyor gibi gelir insana ama onun hareketlerini bol bol seyret cunku cok buyuk zevk ikinizde kocaman optum

Pazartesi, Aralık 4, 2006 - sermin
Yorum yazarı: benimkuzum
canım cok tesekkur ederim, elimden geldigince bişeyler yapmaya çalışıyorum , inşallah herkesin hoşuna gider :)
mevlüt için yapacağım süslerdende en kısa zamanda bir tane hazırlayıp koyucam bloğa.
şermin seni ve azizenaz ımı öpüyorum .)

Cuma, Aralık 8, 2006 - şekerler çok şeker:)
Yorum yazarı: isimsiz
Hastane şekerleri çok güzel. Allah kısmet ederse benim vitrinimi süsleyecekler:)

sibel

Cuma, Aralık 8, 2006 - sibel teyze
Yorum yazarı: benimkuzum
patiklerle ilgili yorumunuz güzeldi , erken gel hani kalmaz falan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers