19 Ocak 2007 Cuma

33 hafta 6 gunluksun :)



kuzum yarın senin için bütün kızlar toplanıyoruz

aşağıda teselerine gönderdiğim mailimiz var .

( vildan , gülay , sibel , nihan , elif , berrin , elif , melahat teyzeye )

merhaba kızlar
irem hanımla 33 hafta 5 günlük maceramız devam ediyor...
hayırlısı ile doktorun dedigi gibi olursa 20-subat 2007 de kızıma kavusuyorum.
taaaa ilk ogrendigimiz andan itibaren benimle sevindiniz ve benimle uzuldunuz , hepinizin yeri ayrı kızımla ben sizi cok ama cok seviyoruz ve daima sevecegiz.
uzun zamandır biraraya gelebilmek icin kendimi ayarlamaya calısıyorum nerdeyse 1 aylık bir zaman kaldı artık daha fazla uzatmadan 20 ocak 2007 cumartesi gunu sizleri irem hanımla beraber agırlamaktan onur duyucaz....
elif sen hollanda da , berrin cim sende ankara da olmana ragmen maile dahil ettim biliyorum yanımızda fiili olarak olamıcaksınız ama yuregimizde ve yureginizde oldugumuzu cok iyi biliyorum :)
bu arada kızlar sizin teklifiniz oldugu icin buraya yazmakta bir sakınca gormuyorum , yani yussuzlugude ele alıyorum....
her arkadas menuye katkı anlamında bir cesit yaparak geliyorrrrrr :)
tabi bu arada bende bısıler yapıcam vallla :)
artık menu olusturma isi bu mesaj altında devam eder :)
( yapamazsanızda canınızı sıkmayın ac kalmayız nasıl olsa mutlaka bisiler olacak sizi ac bırakmammmmm )
utandım beeeeeee :))))))
neyse ben hepinizi cumartesi gunu evimde agırlamaktan cok ama cok memnun olucam ..
gelirsiniz dimi ?
cok uzun oldu ama beni anlıyosunuz dimi ? heyecan yaptım da :)
sizi seven figen
teselerini daha simdiden seven irem


Bu arada yarın gitmemiz gereken doktor randevumuza da bugün gittik
ben 400 gr. kilo vermişim , sen 3,011 gr. olmuşsun , tatlı ve şekeri kesmek sadece bana yaradı sanırım 15 günde sen yine alacağını almışsın , herşey yolunda dedi doktorumuz , bir kez daha 15 gün sonra gideceğiz doktora ondan sonraki randevularımız haftada bir olacakmış , şeker ve tatlı kısıtlamasına devam ediyoruz , balık yağı ve demir haplarına da devam edicez.
kuzum lütfen erkenden gelmeye kalkma olurmu ? patronumuz amerika ya gidiyor ve ben şirkette olmak zorundayım, 09 şubatta donecek çünkü

Pazartesi günü gülay yengenle odanın bordürlerini yapıştırdık çok güzel oldu haberin olsun




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers