24 Ocak 2007 Çarşamba

34 hafta 4 günlüksün :)


cumartesi çok ama çok güzel geçti

bloğun altına o gün sibel teyzenin digital makinesi ile çekilen resimleri slide yaparak ekledim

daha vildan tesenin resimleri gelmedi , onlarııda merakla bekliyorum.


gülay yengeyi sabahın dokuzunda çağırdık o olmasaydı bu buluşma zor olurdu , cuma akşamından böreği , keki ve patates salatasını hazırladım , cumartesi sabahı kahvaltımızı edip gülay yengenle temizlik yaptık , daha doğrusu ben sadece baktım elimi bişeye sürdürmedi


teyzelerin geldiğinde mükemmel bir sofra oluştu , çaylar , yiyecekler, sohbet , hediyelerin herşey ama herşey okadar güzeldi ki

çok şanslıyım sizin gibi dostlarım olduğu için , iyi günde , kötü günde biliyorum ki hep yanımdasınız ve yanımda olacaksınız , iyiki varsınız , sizleri çok seviyorum

bu arada sonunda kamera aklıma geldi ve hamiş halimle bugünü kaydettik ama daha seyredemedim






Çarşamba, Ocak 24, 2007 - guzel gununuz kutlu olsun
Yorum yazarı: sermin
sevgili figen o gun sizlerle olmayi buguzeligi yasamak cok isterdim ama kismet olmadi iste bende resimelriniz cok merak ediyorum simdi bakicam insallah hep guzel gunler yasarsin minik irem bebekle bizmde hediyelerimiz var azize naz irem krdesine ve ecenaz ablasina aldi bu cumaretsi yolla cikar en gec 1 hafta sonra elinizde olur insallah beyenirsiniz sevgiler

Çarşamba, Ocak 24, 2007 - resimelr harika
Yorum yazarı: isimsiz
ne guzel geldi bu resimler seni ,vildani,nihani,ecegi,serrayi gormus oldum hepiniz kocamn optum

Perşembe, Ocak 25, 2007 - şermin
Yorum yazarı: benimkuzum
canım çok teşekkür ederim , keşke istanbul da olsaydınız azizenaz la , hep birlikte olabilseydik , aramızda çok uzun mesafeler var ama yüreğimiz bir :)
azizenaz'ıma ecenaz ve irem adına çok teşekkür ederim . Şermin taa oralardan niye zahmet ediyorsun ki , inan mahcup ettin bizi ...
ikinizide öpüyorum :)

Perşembe, Ocak 25, 2007 - sermin
Yorum yazarı: sermin
canim mahcup olmak ne demek biz cok hoslandik bu alisveristen secmesi beyenmesi cok guzeldi,insallah sizlerde beyenirsniz eminim iki minik kizlarimiza cok yakiscak cicileri irem ve ece nazi kendi yigenlerim gibi seviyorum benim icin hic bir farklari yok guzel gunlerde kulansinlar

Çarşamba, Şubat 7, 2007 - harikaydi
Yorum yazarı: nihan
nefis bir gundu..İremcim simdiden mesafeleri yakinlastirip insanlari bir araya getiriyorsun:)hepinize tesekkurler cok guzel bir gun gecirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers