13 Ocak 2007 Cumartesi

33 haftalıksın :)




bugün 33 haftalıksın irem 'im

yeni bir yıl telaşı , işlerin yoğunluğu , onbeşgündür yazamadım


gecen hafta ki kontrolumuz de 2.490 gr. olmussun kızım , doktorumuz şeker ve tatlı kesmemizi istedi kilo alımın çok , ben 300 gr. alarak 15 günü geçirmişim ama sen 700 gr. alarak beni geçtin


iri bir bebek olacak diyor doktorumuz

Ticker'a göre bugün itibariyle sana kavuşmamıza 49 gün var ama , doktorumuz bu kilo alımıyla gidersen 20 şubat 2007 için gün verdi bile ...

ve heyecanım had safhada zaman nasılda çabuk geçti çok az kaldı kızım çok az

09.01.2007 itibariyle de sigortadan raporumu açtırdım , niyetim 10 şubat a kadar çalışmaya devam etmek bakalım buna iznin olacak mı ? şu ana kadar bana bir sıkıntın olmadı inşallah bundan sonrasında da olmasın annecim ...

sonunda boyacılar la köşe kapmacamız bitti cumartesi gelmediler ama çarşamba günü odan boyandı sonunda , çok güzel oldu rengi , bordürleri yapıştırmamız için 3-4 gün beklememiz gerekecekmiş yani bordür yapıştırma işi bize kaldı . Sırada mobilyan var neyse onun için dolaşma sıkıntımız falan olmayacak hangisi olacağına karar verdik çünkü ...

en zevklisi odanı yerleştirmek olacak , o günü dört gözle bekliyorum

bu bayram senin bayramındı resmen , anane pembe kadife bir takım almış , teyzen lila rengi bir panço begüm ablan üzerinde kedicikler olan bir tulum ve kendi elleriyle ördüğü bir atkı , alev abla bir yelek örmüş senin için , gülay yenge ve aykut amcan sana araba ve taşıma pusetini aldılar , ayseli abla bir hastane çıkışı ve çorap almış ....

20 ocakta kontrolumuz var, 34. haftan bitecek , artık 15 günde bir gidiyoruz , bakalım o günkü senden haberler nasıl olacak

annen

Pazar, Ocak 14, 2007 - annlerin en guzeline
Yorum yazarı: sermin
canim ne kadar az bir zaman kalmis saglikla iremi kucagina almani diliyorum hergun siteni takip ediyorum degisen birsey varmi diye irem kilolu bir bebek olabilir demisin ne guzel yumuk yumuk bir kiz olucak bende cok heycanligim sizin kadar odaniz boyanmis ne guzel olmustur herseyi allah gule gule kulanmak nasip etsin bayram hediyelerinide almis minik kiz ne kadar sansli en buyuk sansi boyle guzel yurekli guzel gozlu bir annesi olmasi yureginin guzeligi sana sans ve ugur getirsin canim .figen senden ev adresini rica edicem eger senin icin bir sakincasi yoksa ki bana mail atarsan sevinirim bebek kokusundan mail adresimi yolluyorum sana sevgiler tatli iremi oksa annesi bizim icin

Pazartesi, Ocak 15, 2007 - şermin
Yorum yazarı: benimkuzum
canım zaman azaldıkça heyecanım inanılmaz arttı ,inşallah hayırlısı bir kucağıma alsam kızımı başka bişi istemiyorum ...
şermin cim güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum , azizenaz ' ı ve seni çok öpüyorum , prensesin bloğunu takip ediyorum çok ama çok tatlı oldu , allah nazarlardan saklasın , inşallah bu yazda türkiye'ye gelirsiniz ve bizim üç kuzu bir araya gelir :)
kendinize çok iyi bakın sevgiler

Çarşamba, Ocak 17, 2007 - :)
Yorum yazarı: tese
Tesecim, bende sabırsızlıkla seni görmek için bekliyorum. İnşallah bana benzersin..nihooo..Annen bu konuda ne düşünür bilmiyorum ama :)
Cok cok ye, yan gelip yat. Aramıza katıldığında epeyce hırpalıycaz seni sevicez diye haberin olsun :D

Çarşamba, Ocak 17, 2007 - tesemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
:) canım tesemiz irem hanım bakalım kime benzeyecek az biraz daha bekleyelim ve görelim ....
kuzumun keyfi yerinde baksana alıyo kiloları aynen dediğin gibi yan gelip yatıyor :)
ecenazı ve seni çok ama çok öpüyoruz

Perşembe, Ocak 18, 2007 - mail
Yorum yazarı: sermin
canim adres mailin gelemdi bana yenilersen sevinirim canim cok optum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers