26 Nisan 2007 Perşembe

irem'in yaramazlığı :)

irem bugün 62 günlük

dün doktora gittik kalp ekg ve eko su çekildi çok şükür bişi çıkmadı fizyolojikbir durummuş bir yaşında tekrar kontrol edilecek , minicik bir bedende o kablolar yapışkanlı pedler çok hoş değildi ama başka türlüde olmuyor malesef hele eko da göğsüne jeli dökünce doktor bayağı huylandı ama kuzum hiç ağlamadan bitirdik kontrolu :)

asıl bugüne gelelim yani irem in yaramazlığına :)

benim kızım doğduğundan beri günde bir kere kakasını yapar yada yapmaz durum bugüne kadar böyleydi

bugün 10 da yaptı , 12 de yaptı

saat 14:00 mamasını yedirdim ve uyudu 15:15 itibariyle ağlayarak uyandı baktım bacaklarını çekiyor masaj yapmak için yatırdım yatağıma sadece tulumunu ve alt pantalonunu çıkardım ve gaz masajına başladık her harekette bizim kuzu pırtlıyo alla alla dedim hep yapıyorum gaz masajı ama bugünkü kadar pırtlamazdı neyse önce bir pırt , daha sonra birkaç pırt daha ardından çişini yaptı bezi bağlı değil bu arada açık

body si ıslandı , kağıt mendili alıp body ile sırtı arasına koyana kadar ve bez altından alınmışken bu sefer kakasını yaptı hemde ne yapmak :) ıslak mendille kaka temizlendi altına temiz bez bağlandı bu sefer tamamen soyup giydirme faslı başladı belki burda yazarken kolay gibi görünüyo ama üşümesin diye acele edip dolabından body al yeni bez al bunlar onun odasında çünkü, hele üstüne benim gibi telaşeli bir hatun olunca halimizi görmeliydiniz..

bu arada irem gülücükler yapıyor resmen dalga geçti benimle :)

bundan sonra , masaj yapılırken çok dikkatli olmam lazım :)


Perşembe, Nisan 26, 2007 - cok eglendim:)
Yorum yazarı: isimsiz
Pirtci Ireme cok guldum.inan biraz kafa dagitayim su minik bayani gıreyimde gunum aydinlansin diye girdim ve gercekten de oyle oldu:))benim yerime saril su prensese.

Cuma, Nisan 27,2007 - :) ?
Yorum yazarı: benimkuzum
kimin yerine sarılıyorum prensese :) ismini yazmamışsın :)

Cuma, Nisan 27, 2007 - pırtcı Irem
Yorum yazarı: isimsiz
cok cok pardon.Nino teyzesi adina saril:)

Cuma, Nisan 27, 2007 - ninom
Yorum yazarı:benimkuzum
ninom ben sarılıyorum senin adına , ama seninde sarman için bekliyoruz gelin artıkkkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers