9 Nisan 2007 Pazartesi

irem 45 günlük


kırkbeşgündür kuzumla yaşadığımız her an , onunla geçen her saniyem çok güzeldi , ben onu o beni tanımaya çalıştı, hala devam ediyor birbirimizi tanıma maceramız ....

gün oldu güldü güldüm , gün oldu gaz sancısıyla o minicik ayaklarıyla debelenirken ağlarken , bende ağladım çaresizliğimden...

herkesin dediği 40 ı çıksın düzene girer herşeyi lafları biraz boş çıktı ...

hayatımın hiç bir döneminde kendimi bu kadar yalnız hissetmemiştim , yeni bir hayatı dünyaya getirmişken kendi yanlızlığımla başbaşa kaldım , belkide yeni moda deyimle depresyonda mıyım neyim ?

bir fiil 17 yıl iş hayatında haftanın 6 günü çalışmış birinin eve kapanmasının sonucumu acaba ?

yoksa konuşacak sadece seni dinleyen ama konuşamayan bir bebişle başbaşa kalmak mı ?

kendimle ilgili herşeyden uzak kalmak , bambaşka bir düzenin içine girmek , gündüzleri tv de o saçma sapan kadın programlarını izleyen biri olmak ...

ilk yirmi gün bişi anlamadım annem yanımdaydı sonrası yalnızlık ................

belkide beceriksiz olmam lazımdı , herşeyle başa çıkan , herşeyi halleden olmak, o nasıl olsa yapar halleder, o beceriklidir, etiketi üzerinizde oldumu ? böylesi yalnız kalınıyor işte ...

geçecek biliyorum , bununlada başedicem ....

YALNIZLIK SENFONİSİ

Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak

Alışır her insan
Alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olan yıkılıp yıkılıp
Yeniden ayağa kalkmak

Yalnızlığım yollarıma
Pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum

Bulutlar yüklü ha yağdı
Ha yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet

Sezen Aksu


Pazartesi, Nisan 9, 2007 - omrunuz uzun olsun
Yorum yazarı: sermin
canim benim seni hamilelik depresyonu yakalamis her annne bunu hisediyor caresiz olmak evladi aglarken birsey yapamamak yogun gecen gunler uykusuz geceler ve sonra sinirler harab oluyor basliyorsun yanlizim demeye yapamiycam demeye ama ben bile senin bunu basaracagini biliyorum annesi irem cok kucuk 40 gun dedikleri eskidenmis bir bbegin duzene girmesi sancilarinin gecmesi uykusuznun duzelmesi 4-6 ay sonra oyle zevkli gunler basliyorki irem hergecen gun yeni seyler ogrenicek ve sana bunu gorstericek iste hayatin an;ami bu diyceksin hayatta boyle zevkli sey yok diyeceksin inan bana tecrube kkonusuyor ))
ben lohusaligimi daha kotu yasadim yanlizdim kimse yok ahmet ise gidiyor ve gece 3 de geliyor ve annem yada bir yakinim yok deliler gibi aglardim baktim boyle olmaz bebegimin bana ihtiyaci var dedim ve onun her saniyesinden zevk almaya basladim agladi gunleden bile bunlar gecicekti sadece ani olarak kalicakti oylede oldu simdi cadinin dagitigi esyalara doktuyu kirintilara giyip cikardigi esyalara yetisemiyorum anliycagin her yaslari baska bir guzel .
canim uzun oldu ama biz burdayiz belki uzaktayim ama gonlum ve sebvgim sizinle sevgilerrrrrrrrrr

Salı, Nisan 10, 2007 - :)
Yorum yazarı: vili
Aaa olmadı şimdi. Hemen silkin bu psikolojiden.....
İrem var yanında...Elini uzatsan tutacağın mesafe de. Ağlamaları, gülüşleri ile artık senin. Zordur ilk günler, uykusuz geceler, ağlama nöbetleri..Ama geçicek.
Hiç kimse ama hiç kimse ne hissettiğini senden daha iyi anlayamaz. Ancak insan yaşadığı sürece anlar bazı şeyleri. Yalnız değilsin. Her gün gelemese bile seni mutlaka her gün arayan bir annen ve msn da seni dört gözle bekleyen bi gardaşın var.

Saturday, Nisan 14, 2007 - selam:)
Yorum yazarı: kuzeykalyoncu
Allah bağışlasın kızınızı.maşşallah ne güzel saçları var.benim oğlum kel doğmuştu hala da öyle devam ediyor:)
hissettikleriniz son derece doğal.belkide her yeni annenin yaşadığı şeyler.hepsi geçecek ve siz elinizdeki harika varlıkla geçirdiğiniz zamanlara doyamayacaksınız.
size naçizane tek tavsiyem uyku saatlerini düzenlemenizdir.yoksa ileriki günlerde hakikaten bebek bakmaktan nefret edebilirsiniz:)
sağlıcakla kalın.bana sıra gelmez ama sormak istediğiniz bir şey olursa ben burdayım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers