24 Nisan 2007 Salı

kuzum 60 günlük

bugün 60 günlük kuzum

cumartesi kontrolumuz vardı, karma aşısını oldu ateslenmeden atlattık aşı olduğu geceyi, kalça ultrasonu çekilecek 02 mayısta , yarında ekg çekilecek doktorumuz kalbinde bir üfürüm olduğunu söyledi, inşallah yarın bir sorun çıkmasın ...

kızım büyüdü gülücükleri inanılmaz güzel , babişiyle aralarındaki iletişim süper , babişinin sesini duydumu ağlamayı kesiyor cadı...

nazar değdirmiyim ama sanki gaz olayımız azaldı gibi günü gününe uymuyor ama

annelik zor ama ,inanılmaz güzel ....

minicik elleri , gülen gözleri, öpe öpe doyamadığım gıdısı , herşeye değer...

ilkay'ım başın sağolsun , mekanı cennet olsun anneciğinin , o benim yüreğim de güzel gözlü yengem olarak kalacak , her ölüm erken , nedense iyiler çok çabuk bırakıyor bizi ...

sana sabır diliyorum , seni çok seviyorum ....


Perşembe, Nisan 26, 2007 - Saol Figen Ablam
Yorum yazarı: ilkay
Alışmaya çalışıyorum bakalım ne kadar alışılıcaksa...İrem iyidir umarım bir sorun çıkmaz...Bende sizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers