12 Ocak 2009 Pazartesi

anneanne'de haftasonu


Cuma sabahı anneme geldik :) İrem'i bırakıp işe geldim,ben evden çıkarken Ecenaz'la azmaya başlamışlardı bile , tek sorun Ece'yi yuvaya bırakırken yaşanmış , İrem Ece orda kaldı diye bayağı ağlamış...

Akşam balık keyfi :)

Ecenaz'la yeniden pasta üfledik :)

Teyzeyle İrem bolca oynadı :)




Cumartesi işten sonra teyzeme gittik , özlemişim ev oturmalarını,
teyzemin torunu Poyraz,Ecenaz ve İrem içinde güzel oldu oynayıp durdular
Kendi küçüklüğümü hatırladım , annemler her biraraya geldiğinde Murat , Vildan ve benim oynadığımız zamanlar , bizim kadro daha kalabalık oluyordu ,her ailede 2 çocuk vardı :)



Cumartesi akşamı İrem'in mısır ve meyva keyfi

Pazar akşamı mantı :) tabaklardaki hali yok , resim çekmeye fırsat olmadı çünkü :)

Annemin torun çeyizi :) Salon takımları bitti , sıra yatak odası takımlarında
bizden sonra boşalan sandık şimdi torun çeyizini saklıyor ...
Hafta sonunu bitirdik bugünde annemdeyiz bu akşam eve dönüyoruz :)

9 yorum:

  1. Ne güzel bu çeyiz hazırlığı ve yapılanlar kıymetini bilirler inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. ah bu anneanneler olmasa... Biz bizimkini 1 haftalığına kuzene gönderdik yastayız şimdi analı kızlı :)
    bizimkide çaktırmıyor ama benim 4,5 aylık kıza inceden inceden bişeyler örmeye başaldı heralde
    sizin annenizin de eline sağlık
    sevgiler minik prensese

    YanıtlaSil
  3. "PrimaRima"
    Onların zamanında belkide kalmayacak böyle şeyler ama anneanneden bir hatıra olcak .

    "İnci"
    Annem 68 yaşında onların büyüdüğünü görememek gibi bir üzüntüsü var hazırlığı hep bundan :(

    YanıtlaSil
  4. aynen bizimkinde de öyle bir duygusallık var ben büyüdüklerini görebilecek miyim demeden daha gözleri yaşarıyor
    kıyamam ben onlara Allah inşallah tüm güzel günlerinde torunlarıyla birlikte olmalarını nasip etsin

    YanıtlaSil
  5. Figennnn senide ,minigide Vildanıda cokkk özlüyorummmmm.Benim yerime 2sinide öpermisin.

    YanıtlaSil
  6. nihan bizde seni çok özledik , bayramda senden ses çıkmadı , gelmiyomusun bir ara kaçın sera'yla :)
    Sende sera'yı öp benim için :)

    YanıtlaSil
  7. ALLAH BAĞIŞLASIN KIZINIZ ÇOK TATLI MAAŞALLAH

    YanıtlaSil
  8. "tatlı oğlum minik yavrum"
    hoşgeldiniz :) çok teşekkür ederim sevgilerimle

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers