26 Ocak 2009 Pazartesi

kızımız olacak ...



Blogumuzda aynı başlığın ikinci kez yazılışı :)

Cumartesi günü Gülay'ın kontrolü vardı kızımız geliyor, Aykut Alex geliyor diye diye ortalığı birbirine kattı ama :) bizim cinsiyet belli olana kadar da Tayfun yapmıştı aynısını Kartal geliyor diye :) neyse biz dün ilk pembiş alışverişimizi yaptık , nasıl keyifli aynı şeyleri bir daha yaşamak anlatamam , şimdi hazırlıklar tam gaz başladı ...
Resimdeki patikleri İrem'in doğumunda hastane de ziyaretimize gelen misafirlere vermek üzere örmüştüm , gülay'ım içinde değişik bişey düşünüp hazırlamak istiyorum , önerilerinize açığım :)

9 yorum:

  1. Oh İrem yaşadı Figencim...Çok iyi anlaşırlar büyüyünce bence:)Allah sağlıkla kavuştursun bebişinize..

    Bebek şekerleri için de eğer örebilirsen benim hazır aldığım minik pembiş hırkalar çok beğenilmişti..İki çeşit yapmıştım ilk önce o hırkalar bitmişti..Arkadaşlarım arabalarına falan asmışlardı anahtarlık gibi....Nasıl mutlu oluyorum görünce:))

    Kolay gelsin canım...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ah ne güzel heyecanlar bunlar, çok net hatırlıyorum kızımın cinsiyetini ilk öğrendiğimiz günü. Umarım Gülay tadını çıkartıyordur bu günlerin:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bende kızım olmasını çok istemiştim ama allah bana iki aslancık verdi.allah tamamını erdirsin.patikler de çok hoş bir fikirmiş.

    YanıtlaSil
  4. Allah tamamına erdirsin,bu biir...Ne güzel günlerdir ah bugünler,bu da ikiii...

    Rümuz:yaşını başını almış biri ;)

    YanıtlaSil
  5. "mummy"
    iki bıcırık nasıl güzel olacak...
    o pembiş hırkalardan ela'nın annesi nurgül göndermişti bana elimde bir tane var , sanırım tığla yapılıyor bir denerim :)
    "Rahsan Collyer"
    çok mutlu gülayım allah sağlıkla kucağına almasını nasip etsin inşallah
    "smilena"
    aslanların o kadar yakışıklı ki allha bağışlasın , amin çok teşekkür ederiz sevgiler
    "Biranne"
    fatoş annemiz öptük sizi :)

    YanıtlaSil
  6. Bir çocuğum daha olursa yine kız olmasını isterim (erkek anneleri yanlış anlamasın sakın). Ne güzel bir duygu.. Allah olmayanlara da en güzel şekilde tattırsın bu mutluluğu...

    YanıtlaSil
  7. "seheröztürk"
    amin :) çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  8. Gözünüz aydın sağlık sıhhatle gelsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. bu güzel dilekler için hepinize çok teşekkür ederim. çok duygulandım. allahım kucağıma almayıda nasip eder inşallah.babamız alex istiyodu ama şimdi alexandra diyo...
    sağlıkla gel bebeğim seni çok seviyorum herkese selamlar.
    ülaayyyyy yenge

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers