28 Ocak 2009 Çarşamba

"iyiki varsın" ...



Pazar akşamı Tayfunun babasının doğumgünü , erkekler maç seyrediyor , biz bayanlar masada çaylarımızı içip pastalarımızı yiyoruz , konu nasıl açıldıysa çiçek göndermekten falan açıldı , ben yani, boşboğaz ben, eskidik sanırım önceden sevgililer gününde , doğum günümde Tayfun şirkete çiçek gönderirdi dedim !!!

Duymuş , duyduğunu düşünmemiştim , duyurmak amacıyla da söylememiştim ki...

Bugün bu çiçekler geldi , bugünün hiçbir özelliği yoktu , ama şimdi var.

Notta "İyiki varsın" yazıyor...

Telefonda öğrendim o akşam beni duyduğunu , utandım , gözlerim doldu .

Varsın İyiki Sen Varsın , benimlesin , seni çok seviyorum ...

7 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu daim etsin canım, güzel bir jest olmuş senin adına sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. ben böyle hediyelere bayılırım hiçbişey yokken içinden geldiği için olanlara. belli tarihlerde olanlar mecburiyet gibi gelir

    YanıtlaSil
  3. Olsun duymuş olupda umursamayabılırdı.Buda güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Figen kızım;

    İyi olmuş konunun açılması,iyi ki de duymuş...iyi ki de varmış...ama böylece arada sizin de "iyi ki varsın"ınızın olması daha da iyi olmuş...

    Siz eskidiniz mi??? "Boğaz Köprüsü'nün yolunu tarif ediniz...atlayacak var!" ;)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. "Belkıs Güler Gökçayır"
    canım çok teşekkür ederim sevgiler

    "İlknur"
    benimde çok hoşuma gitti :)

    "Prima Rima"
    doğru söylüyorsun bu tarafı ayrı güzel :)

    "Biranne"
    Fatoş annemiz çok hoş bir süpriz oldu benim için :)
    Biraz aceleciyiz değilmi ? Tanışmamızın 10. yılı, evliliğimizinde 8. yılı bitecek Mayıs'ta
    çoook uzunmuş gibi geliyor ama ne yapayım ?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. En güzeli de bu galiba, durdukyere hediye almak. her ne kadar fısıldaşmaları duymuş olsada hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  7. "Gülhan"
    hoşgeldin :) çok hoşoldu gerçekten sevgiler

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers