16 Mart 2009 Pazartesi

eve donus ...



Annemdeki 07 mart'tan 14 mart'a kadar süren misafirligimiz bitti...

Geçen haftaki doktor kontrolümüzü cumartesi gunune ertelemiştik, 12:30'da isten cıkıp anneme gidip cantaları toparlayıp İrem'le eve döndük...

Önce banyo , giyinme derken 14:30 da evden cıkıp doktordaki randevumuza 15 dk.gecikmelide olsa yetiştik .

Bekleme odasında herşey yolundayken Oya Hanımın odasına geçtiğimizde kıyamet koptu , kurdeşen olduğunda yapılan aşının acısının unutulmadığı ortaya cıktı , hicbir yerine dokundurtmadı, muayne nasıl yapıldı , hangi ara giydirdim hatırlamıyorum :)
Birde ustune Hepatıt A asısı olacak !!

Kucagımdayken asısını yaptı Oya hanım ,ilk defa omuzundan ası oldu , balon ve sekeri gorunce hemen sustu ama , asla Oya hanıma bakmadı odadan cıkana kadar :)

Altı ay sonra tekrar gorusmek uzere ayrıldık ,yine hepatit A nın ikinci dozu yapılacak ...

Boyumuz 90 cm , kilomuz da 14.150 gr. olmus , o hengamede dogru mu yanlıs mı bilemiyorum :)

Daha sonra simit, peynir , kol boregi , su boregi , kurt boregi alınarak anlayın artık nasıl bir acıkma ise , dogru Tayfun'un anneannesine gittik ,( aykut , gulay , tayfun , figen ve irem )

Aksam eve donus , camasır , ortalık toparlama , uyku ...

Pazar sabahı 9:00 da uyanıp tekrar camasır , 10:30 da uyanan iki kuzuya kahvaltı ,
İrem'in ogle uykusu uyumaması uzerine gulay'a telefon ve Optımum'a gidis , alısveris , İrem'in arabada uyuması ,starbucks ta sıcak cikolata molası ve uyuyan kuzuyla eve donus , yemek , tekrar camasır ve bu kadar camasırın sonucu dag gibi utu , banyo ve uyku ...

Kendim icin ne yaptım ? ? ? bir sıcak cikolata ictim keyifle ....

17 yorum:

  1. Nazlıda korkar kendi doktorundan bütün aşılarını o yaptığı için.Ama başka doktorlarda gıkı çıkmaz doktor ne dese yapar.

    kenimiz için birşey yapma konusuna gelince sen yine bir şeyler içmişsin ben daha starbucks ın kapısından içeri girmiş değilim :))

    YanıtlaSil
  2. Ah ilknur, ne tv , ne soyle ayakları uzatıp gazete okumak falan hayal oldu hepsi :)
    Kuzuları alıp birgün beraberce gidelim starbucks'a :) opuyorum nazlı'yı sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ceren de artık yeni doktorunu çok seviyor.çok tecrübeli ve çocuk dilinden çok iyi anlıyor...

    aaah ah!ben de en son kendim için ne yaptım acaba?ama bugün ceren doğduğundan beri ilk defa bir kitap bitirdim :) bu da birşey değil mi...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. "siyap"
    İrem 1. ayını doldurduğundan beri doktorumuz aynı , doktor konusunda sanslıyım , once Ecenaz'ın doktoruydu , hiç düşünmeden bizde onunla başladık, Ceren içinde çok sevindim :)

    Sorma eğer işe gidip gelirken yol olmasa kitap ta okumayamıyacaktım , yol sayesinde kitap okuyabiliyorum , tebrikler darısı yeni kitaplara benden de sevgiler ceren'i öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Figen'cim, kuzuya maaşallah! Biz oldum olası doktorları sevmedik. Daha net olarak boyumuz ve kilomuz ölçülemedi. Mümkün değil birinin onu ellemesi,hatta ağlamayı azıtarak kusuyoruz biz ek olarak. Öyle susma kısmı balon vs ile değil yarım saat ile bir saat arası naz niyaz, anne kucağı ile oluyor. Neyse, sağlıklılar ya, en mühimi o. Kendim için tek yaptığım onu yatırdıktan sonra lost seyretmek bilgisayarda. Cumartesiyi bekliyorum sabırsızlıkla... Öpüyoruz sizi.

    YanıtlaSil
  6. aysen cim bugüne kadar rahattık kuzu kuzu muaynemizi olur dönerdik ama son iğne diğer iğnelerden dört misli daha kalınmış , bende doktorumuzun söylediğine göre yazdım unutmama olayını ,inşallah bundan sonrakilerde aynı şeyleri yaşamayız , allahtan irem uzatmıyor ağlama mızmızlanma yok :)

    Lost ne ola ki !! duymuşluğum , hatta her hafta bizimkilerin ben seyrettim soylıyım mı ne olduğunu muhabbetlerini dinliyorum, millet kırılıyor, evde , heryerde konuşuluyor ama ben daha bir sahnesini bile göremedim ki :(

    Cumartesi büyük gün bende sabırsıkla bekliyorum seninle ve idil'le tanışmayı

    Bende öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ne güselll sıcak çikolata mı??? hımmm can uyusa ve bende sakin sakin içsem ve sohbet etsem....

    YanıtlaSil
  8. Ya ben takılı kaldım yazının çamaşır ütü kısmısında bizim evde hiç tükenmez bu ikilide. Vallaha yoruldum Figencim ben burdan okurken bile :)
    (Sevmiyorumya yazısı bile ürküttü)

    YanıtlaSil
  9. pınar yakın olsaydık :) sen sıcak çikolataları kapıp gelseydin , yalnız ve canı sıkılan bu kadına :) iş yok oturuyoruz off off ( bu arada can uyursa ne yapıcaz onu bilmiyorum ) öptümmmm

    YanıtlaSil
  10. aynen ütüyü bende sevmem ama , bir hafta evde olmayınca önceki haftanında çamaşırları üstüne tuz biber olunca , oturup paşa paşa ütülüyorsun (oturma kısmı lafın gelişi ayakta yapılıyor)

    YanıtlaSil
  11. Maşallah maşallah kuzuma boyu,kilosu çok güzel:))Figencim Hepatit A aşısını biz yaptırmadık sanırım hatırlamıyorum,özel aşılardan değil mi?Hangi aylar arası yaptırıyoruz bilgin varmı?


    Sahi ütüler için kolay gelsin arkadaşım,bi çırpıda biter inşallah:))

    YanıtlaSil
  12. Asuman'cım hastanedeki çocuk doktorumuzun verdiği aşı karnesine göre gidiyoruz , özel doktor diye ayrıca bir aşı çıkarmadı bugune kadar , 24.ay ve 30.ay da yapılıyormuş Hepatit A

    Ütüleri pazar akşamı bitirdim :)

    YanıtlaSil
  13. Bir buluşma ayarlıcam şöyle havalar biraz daha düzelsin. Valla çok güzel olucak :))

    YanıtlaSil
  14. süper :) bencede çok güzel olur sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Figen'ciğim;
    Ben hiç yorum yapmayayım.Siz şimdiden yorulmuşa benzersiniz de!!!
    Sahi bu gençlerin arasına nasıl kaynamışım ben. :(
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  16. "Biranne"
    Fatoş annecim en gencimiz sizsiniz :)
    Gülüşünüz sohbetiniz yorumlarınız iyiki varsınız sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. 2 yaşında 90 cm boy maşallah sizin kızda bayağı uzun olacak belliki :)

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers