30 Mart 2009 Pazartesi

kitap, kipitap



Çocuk Kitapçısı kipitap 'dan bugün geldi kitaplarımız,
Akşam babaanneden alıp, eve geldiğimizde oku oku diye nasıl heyecanlanacak kimbilir ?
Son favorisi Kırmızı Başlıklı Kız , onunla yatıp onunla kalkıyoruz





Bin Muhteşem Güneş'i Vildan (kardeşim) doğumgünümde hediye etmişti , onuda bugün otobüste bitirdim , evde yada yanlız olduğum bir anda okumayı isterdim sonunu , sulugöz biri olunca , o kalabalıkta gözyaşları pek hoş olmuyor ...

Vili teşekkür ederim ...

6 yorum:

  1. Kitapları inceledikten sonra ayrıntılarını verirmisin? Bizde sipariş verelim. Burada çocuk kitapları bulmada sorun yaşıyoruz. Bende netten rastgele sipariş vermek istemiyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili İrem in kitapları hayırlı olsun.İyi dinlemeler şimdilik ona.Bin muhteşem güneş de adı gibi bin muhteşem.Bende işyerimdeyken bitirmiştim ve gözyaşları içinde.Bende metroda gidip gelirken kitap okuyan biri olarak metroda olmadığıma şükretmiştim.çünkü kitabı elimden bırakamadığım gibi gözyaşları içinde okuyup bitirdim.bloğumda da bu kitap hakkında yorum yapmıştım bende.sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  3. KİPİTAP BENİM DE BU ARA TAKİP ETTİĞM YERLERDEN BİRİ. AH OĞLUM AZICIK DAHA BÜYÜSE DE BEN DE KİTAPLAR ALSAM ONA..

    YanıtlaSil
  4. Şahane kitaplar seçmişsin biz o möö'yü yüzlerce kere evırıp çevirmişdik ama Kuzucuk için biraz geç kalınmış bir kitap sayılır 2 yaşındaki cocuklar için basıt kacıyor:)
    Cemile ise süper bütün hepsinialmışdım ben kaç adet varsa:)
    okunmakdan yırtıldılar inanki hastalık derecesınde sevıyoruz:)
    UMARIM HEPSİNİ SEVMİŞDİR:)

    YanıtlaSil
  5. "Selma"
    irem için şu anda ilgisini çekecek olan beni duysana ve cemile serisi
    bay bay bezim ile ilgili çok yazı gördüm bloglarda yardımcı olduğuyla ilgili yaza bizde artık bay bay diyelim beze diye aldım...
    vınnn ve bütün gün esneyen prenses henüz irem için erken ama bize gerek :) sevgiler

    "mehtap"
    bende çok beğendim , 10 gün annemde unutunca kitabı bitirmem uzun zaman aldı , kitapla ilgili yazın için bloguna bakıcam sevgiler

    "bahar"
    deme öyle nasıl çabuk büyüyorlar keyfini çıkar :) sevgilerimle

    "Prima Rima"
    Ebru hepsini çıkarmadım , beni duysana ile başladık haklısın biraz geç ama o açıp kapama olayına bayıldı , cemile'yi sanırım irem de çok sevecek :)

    YanıtlaSil
  6. Küçük kuzum merakla ve sevinçle dinlesin bakalım yeni kitaplarını,güle güle kullansın:))

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers