10 Mart 2009 Salı

mim- buyumek




Sevgili Bizim bebegimizAsuman mimlemiş bizi "Figencim , İrem'in büyüdüğünü nereden anlıyorsun??? " diye sormus ....

* İrem büyüdü ,beni de büyüttü :)

Sabrı ogrendim simdilerde , birsey icin inat ettiginde ...
Altını degistirmek istedigimde bu islemin cok ama cok uzun surmesine gulumseyebilmek gibi...

Masa hazırlarken anne tabak , baba tabak , anne catal , baba catal diye sıralarken yuzume bakıp gulumsemesinde ...

Adını unuttugum dvd deki cizgi film karakterinin bana adını soylemesinde ...

Taa yuregime isleyen sacımı yuzumu severken ki hallerinde ...

Sen kimin kuzususun dendiginde soran kisinin adını soylemesinde ...

Bıkmadan usanmadan oyuncaklarını bebeklerini bir yerden bir yere tasımasında ...

Camasır asarken o minik elleriyle sepetten camasırı silkeleyip bana verip ,
Tek tek mandalları bana uzatmasında...

Onun icin evet in DA , INGADA demenin kucaga al demek , Yo Yo nun masal atlatmamı istedigini anladıgımda ...

Elele babaannesinden eve kadar yurudugumuzde ...

Kedileri severken sanki bir pamuga dokunur gibi yumusacık sevmelerinde ...


Karsımda bir bebek degil , bir insan var artık gun be gun buyuyen ,anlayan , anlatan , ofkesini , sevgisini gosteren ....

4 yorum:

  1. Çok şeker.Artık küçük arkadaş oldular değil mi Figenciğim.Onlar bizden birşeyler öğrenirken,bizimde dolaylı olarak onlar sayesinde birşeyler daha öğrenmemizde büyüdüklerinin ve bizi büyüttüklerinin kanıtı adeta.sevgiler.öpüyorum ikinizi de.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Büyüdükçede tatlı oluyorlar. İyiki kız annesiyiz be Figen'cim. Kızlar hakikaten başka bir güzellik. Edaları, işveleri, hayatımıza getirdikleri o muhteşem cıvıltıları, nazları, sevgilerini ifade edişleri... Daha büyüyüp dost olacağımız, birlikte gezip tozup sinemalara, seyahetlere gideceğimiz günleri nasıl iple çekiyoruz değil mi?
    İkinizide kocaman öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. çamaşır asmaya yardım ediyor öylemi? bırak çamaşırlarıda o mandal uzatan elleri öp öp öp :)

    YanıtlaSil
  4. "Prima Rima"
    öpmem mi :) birde sabırsız hızlı olmam gerekiyor , uzatır uzatmaz almazsan kızıyor cadı

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers