15 Mayıs 2007 Salı

irem 81 günlük :)







Cuma günü bcg aşımızı olduk , acıbadem` in hemşire ablaları kuzumun canını yakmadan aşısını yaptılar ateş ve ağrı yapmayan bir aşı olduğundan sonrasında sıkıntıda yaşamadık...

12 mayıs cumartesi evlilik yıldönümümüzdü ,
kocişim aşağıdaki şiir sana ,seni çok seviyorum

cennet

Banane gelecekse dünyanın sonu
Bitecekse bitsin artık hayat yolu
Korkum yok içim rahat huzurla dolu
Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen
Aldığım her nefesin sebebi sen..

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim,
arar bulurum yine seni severim..
Cenneti değişmem saçının teline,
ömrümün yettiği kadar seni severim..
ferhat göçer

13 mayıs pazar günüde benim ilk anneler günümdü , irem kuzum annesine ilk hediyesini aldı

ilk anneler günümü kutlayan arkadaşlarım , ailem beni çok mutlu ettiler , tek burukluğum annemlerin cumartesi gönen e gitmeleri oldu , ecenazım da onlarla beraber gitti , ben annemsiz vildan da kızı yanında olmadan geçirdi bu anneler gününü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers