6 Ağustos 2007 Pazartesi

irem'le yine kaçıyoruz :)

 

irem( www.negatif.com )
bize yine yol göründü 1 hafta daha yokuz akçay'a gidiyoruz :) sabah 8:00 de amcamız ve yengemizle yollardayız , donuşte görüşmek üzere

Pazartesi, Ağustos 6, 2007 - ..
Yorum yazarı: vili
özliycemmmm
hafta sonu kaçarım diyordum kuzumun yanına. :)

Pazartesi, Ağustos 13, 2007 - slm...
Yorum yazarı: bekirmertoglum
merhaba ben yasemin 28 haftalık hamileyim.. kızınız çok güzel bir bebek darısı en yakın zaman da benim başıma.. ben sizi arkadaşlar kısmına ekledim.. kendinize iyi bakın by

Çarşamba, Ağustos 15, 2007 - teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
biz geldik ama bu hafta sonu sen gidiyosun kuzunun yanına , sen izinden dönünce
ya sen ya biz kaçarız birbirimize :)

Çarşamba, Ağustos 15, 2007 - merhaba yasemin
Yorum yazarı: benimkuzum
allah hayırlısı ile oğluna kavuşmayı nasip etsin , güzel dileklerin için teşekkürler , bizde seni ekledik arkadaşlarımıza , mert bebeği bekliyoruz :) sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers