22 Şubat 2008 Cuma

irem:)


bugün gezdiğim bloglarda gördüm , çok hoşuma gitti:)
http://bighugelabs.com/flickr/poster.php


Pazar, Şubat 24, 2008 - YENI YASINIZ KUTLU OLSUN
Yorum yazarı: sermin
FIGEN CANIM BU MINIK KUZUMUZ NE CABUK BUYUDU ANNESI ILK ISTANBUL-KADIKOY BULUSMASINDA **HAMILEYIM** DEMISTIN BANA NASIL BIR SEVINC KAPLAMISTI ICIMI BUTUN GUN YORGUNLUGUMU ALMISTIN MINICIK BIR KALP OLAN BU KUZU BUYUDU VE YASINA GIRIYOR CANIM BENIM YENI YASI KIZIMA DUNYADA KI BUTUN GUZELLIKLERI GETIRSIN ANNESI.SENIDE TEBRIK EDIYORUM ANNESI BOYLE GUZEL BIR KIZ DUNYA YA GETIRDIN BIZI SEVINDIRDIN

---------------------------
canım çok teşekkür ederim :) guzel dileklerin , güzel yüreğin için çok çok teşekkürler ...
Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, February 25, 2008 saat: 09:35

Pazartesi, Şubat 25, 2008 - Nice nice mutlu yıllar
Yorum yazarı: tuananindunyasi
İsminin anlamı cennet gibi bir ömrün olsun.Senin gül yüzün gibi hayatta sana her zaman gülsün inşallah bebeğim...

----------------------
canım :) çok teşekkürler tuana'yı optum sevgiler
Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, February 25, 2008 saat: 18:03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers