14 Nisan 2008 Pazartesi

irem'le haftasonu

Cuma akşamından anneanemize gittik irem'le , annem 22 nisan'da ameliyat olacak , hastanede 15 gün kalacak bu arada irem'i göremeyeceği için ameliyat öncesi hasret giderdiler , ocak ayında olduğu ameliyatta bu kadar uzun hastanede kalacağını bilmediğimiz için çok özlemişti irem'i..
cumartesi sabahı irem'i ananeyle dedeye bırakıp işe gittim , öğleden sonra işten eve dönünce teyzemiz ecenaz ve ananeyle üsküdar'a indik,
çaylarımızı içtik , havuzlu parkta dinlendik , balık pazarından balık aldık , kanaat lokantasında dondurmalarımızı yiyip eve döndük ...Akşam yemeği balık bol salata şeklinde sona erdikten sonra teyzemiz Mel teyzelere söz vermişler oraya gittiler , saat 10:00 tık cam vuruldu , amcamın oğlu ve eşi , amcamın kızına gidiyorlarmış hadi sende gel deyince hoop toparlanıp irem kuzuyla misafirliğe gittik, gece 01:30 eve dönüş ve uyku ...pazar sabahı irem doğduğundan beri ilk defa saat 11:00 e kadar uyudum ... uyanıpta saate baktığımda inanamadım , tabi kesintisiz bir uyku değil çünkü sabah 7:30 da irem kuzunun sütünü verdim 8:00 de kahvaltısını yaptı, sonrası anneanne ve dedeyle birlikteydiler...
kahvaltı ve irem'in öğle yemeğinden sonra doğru parka
ilk defa salıncağa bindi irem ve çok sevdi , oturduğum semtteki tek eksiğimiz bir tane bile park olmaması , sahile inmek gerekiyor , yazın babaanneyle sahile gidecekler başka çaremiz yok..
anne kız bu hafta sonunu babamız olmadan geçirdik...

Pazartesi, Nisan 14, 2008 - Merhaba
Yorum yazarı: biranne.com
Sevgili Figen;
İlk yorumum olduğu için bu konu başlığını seçtim.Oysa size konuk olup bol bol İrem'ciğin şeker fotoğraflarına bakıyorum.Annenize geçmiş olsun.Umarım başarılı bir operasyon geçirerek sağlığına kısa sürede kavuşur.Bu arada bizim yörede bir hafta sonu geçirmişsiniz,okudum.Bence rahat rahat uyumanız da özlem gidermenizin mutluluğundan olsa gerek. ;)
Sevgilerimle...
----------
fatos annemiz , yorumunuz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler sevgiler

Çarşamba, Nisan 16, 2008 - geçmiş olsun
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Öncelikle anneanneye acil şifalar diliyorum.İnşallah çabucak iyileşir.Kuzunuzla zevkli bir haftasonu geçirmenize cumartesi çalışan bir anne olarak çok sevindim.Doyasıya zaman geçiremenin acısını iyi biliyorum.Elma yanaklarından öpüyorum kuzucuğu...
------------------------
canım çok teşekkürler , maalesef beraber zaman geçirdiğimiz zamanlar çok az , o kısacık zamanıda dolu dolu geçirmek için elimizden geleni yapıyoruz bende tuana yı öpüyorum sevgiler

Çarşamba, Nisan 16, 2008 - Ohhh
Yorum yazarı: Nino
Nede guzel olmus.Havada guzeldi,2 kuzen :)İyice ısınsında şu havalar ayaklarda fora olsa:D
---------------
ninom gerçekten güzeldi haftasonumuz, ayaklar şimdiden evde fora , uyurken bile örtemiyorum ayaklarını

Çarşamba, Nisan 16, 2008 - Selam
Yorum yazarı: Mummy
Selam...
Ben de iadeyi ziyarete geldim ve çoook talı bi kız buldum burda:)Maşallah Allah bağışlasın hayırlı ömürler versin kızınıza...Yeğenimin küçüklüğüne benzettim biraz...Güzel yanaklarıdan öpüyorum kuzucuğu..
SEvgiler
Esra
---------------------------
selam , ziyaretine sevindim , çok çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine sevgiler