10 Ekim 2006 Salı

kuzum 19 haftalık 3 günlüksün :)

artık her aksam kendini hissettirmeye basladın

ben burdayım diyorsun bana

cumartesi konrolümüz var seni özledim en son 1 ay önce gördüm kuzum seni

göbişimiz artık iyice belli olmaya başladı her hafta sibel , berrin elif ve vildan teyzeye resim çekip gönderiyorum

babiş sana bebekler için bach cd si almış , umarım hoşuna gidiyordur her akşam yatmadan önce dinlediğin müzik eğer sevmediysen bir seyirti ile anneni haberdar et olurmu ? aykut amcan cuma akşamı sana arabada techno dinletti belkide o hoşuna gitmiştir ama ben dinlemeye dayanamıyorum haberin olsun

cuma akşamının süprizi engin günaydın'ın o hikayedeki mal benim isimli stand up gösterisine habersiz götürülüşüm oldu ben hariç babiş ,gülay yenge,aykut amcanın bildiği ama benim nereye gittiğimizi bilmediğim bir akşam süprizi

çok ama çok güldüm süperdi güzel bir akşamdı

cumartesi 20. haftamız dolacak ve yolu yarılamış olucaz bebişim, bugün itibariyle sana kavuşmamıza 144 gün var ...

20-22 haftalarda yapılacak büyük ultrasonda sanırım cinsiyetini de öğrenicez artık , yavaş yavaş odanı hazırlamaya başlamak lazım...

bayram sonrası ara oda dediğimiz babişin bilgisayarı , kütüphanemiz , ve bilimum ıvır zıvırın durduğu oda boşalacak ve senin odan olarak hazırlanmaya başlayacak ....

kafamda bir sürü şey var çok ama çok cici olması için ....

senin odan için yaptığım puzzle lar asılacak , oda boyanacak , perdesi halısı değişecek , mobilyan için daha düşünüyoruz , bebek odası mı ? yoksa ilk birkaç yıl için kullanacağın şeylermi ona henüz karar veremedik , herşey sırayla ...

annemmmmmm bitanem herşey ama herşey yolunda gitsin ve sen sağlıkla bize gel olurmu ?


Salı, Ekim 10, 2006 - 19+3 haftalik olan kuzucuga
Yorum yazarı: Elif
Allah'in izniyle bu haftasonu prensmi yoksa prensesmi geliyor ogrenicez.
Sen ister erkek ister kiz ol ama tek dilegimiz saglikli olman. Seni dortgozle bekleyen (esas teyzenden haric) 3 tane daha teyzen var unutma :)


Salı, Ekim 10, 2006 - merhaba
Yorum yazarı:berkinannesi
Figen hanım merhaba
öncelikle blogumdaki ilk yorum sizden olduğu için teşekkür ederim.demek bebeğinizle yolu yarıladınız.Allah tamamına erdirsin,sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin.Benim oğlum 35 haftalık dünyaya geldi.Ama iyiki 1 ay daha beklememiş diyorum çünkü ben son haftalarda tabiri caizse davul gibi olmuştum ve sürekli vücudumda kaşıntılar boy göstermişti.Herneyse,tanıştığımıza memnun oldum.hamilelik ve doğumla ilgili kafanıza takılan birşey olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.Sevgiler

Çarşamba, Ekim 11, 2006 - elif teyzesi
Yorum yazarı: benimkuzum
elif'cim çok teşekkür ederiz :)

Çarşamba, Ekim 11, 2006 - merhaba aslı
Yorum yazarı: benimkuzum
aslı hanım çok teşekkür ederim , allah bağışlasın minik oğlunuzu , bloğunuzda hayırlı olsun , yardım dileğiniz içinde ayrıca teşekkürler sevgiler figen

Çarşamba, Ekim 11, 2006 - MERHABA UMARIM YAVRUNUZU HAYIRLISI İLE KUCAĞINIZA ALIRSINIZ...
Yorum yazarı: aysemmm
BEN DE BEKLERİM KIZIMIN SAYFASINA SEVGİLER...

Çarşamba, Ekim 11, 2006 - aysemmm
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için , bloğunuz ziyaret ettim bile allah bağışlasın güzel kızınızı sevgiler


Perşembe, Ekim 12, 2006 - selam
Yorum yazarı: bebegimm
merabalar sizde benim gibi hamilesiniz benim oğluşum 25 haftalık ALLAH ikimizide sağ salim kurtarsın sevgiyle kalın ALLAHA emanet olun

Perşembe, Ekim 12, 2006 - bebeğimm
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim hilal :) hayırlısı ile inşallah

Cuma, Ekim 13, 2006 - harika
Yorum yazarı: sk8ergirll
ben bebek sahibi değilim aslında hatta 11 yaşımdayım:)blog harika olmuş miniğin resimlerini görsek birazzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers