19 Ekim 2006 Perşembe

kuzum vildan teyzenden bize

vildan teyzen bebekkokusunda forum açmış

teşekkürler öz hakiki koç teyzemiz

vildan teyzen

içimin gülen yüzü, hoşgeldin...

Berfinim,
içimin güler yüzü,
yaşanılası iklimim hoşgeldin.

(adımın çapraz yazılması kimin
umrunda...
denize düşen yılana öykünür
biraz da...)

bir aralık sızıverdin işte
ömrümüzün en gevrek zamanı...
çıt diyor kırılıyoruz,
öfke kadar saydamız o zamanlar
ve kırılgan
bıçak kadar!

kızım demeyi öğrettiğin için
o tanrısal kokun
ve gülüşündeki baban için

ki hala zilleri çalıp kaçmak istiyorduk
yarım yamalak aşk kırıntıları
tabakta bırakılmış, yazık atılacak bir sevda
haritası,
hatta el değmemiş delilikler istiyorduk...
çocuktuk daha
büyümeye direniyorduk,
iş toplantılarında lolipop zamanlar düşlüyorduk

ama sızıverdin işte...
bir avuç yeşil gevrek rokaydık,
mayışmamıza bir limon yetecekti...
biz garsonu bekliyorduk,
sen çıkageldin...

hoşgeldin berfinim...
kızım kızgınlığım...
bilmiyorduk daha,

objektiflerin objektif olmadığını,
ikimize yeter sanıyorduk ikimizin toplamı,
meğer doyurmak çok zormuş
içimizdeki hayvanı...

habersiz geldin, kusura bakma
ortalık biraz dağınıktı...
şimdi hemen toparlarız sanıyorduk,
olmamıştık daha...

işin zor kızım,
hem büyüyecek
hem bizi büyüteceksin...
baban mı var, derdin var kızım...

hoşgeldin kızım,
içimin gülen yüzü, hoşgeldin...

YILMAZ ERDOĞAN

  • uzakdiyarlar (sibel teyze)

Oyyy öz hakiki teyzemiz döktürmüş yine:)

  • imagine(imge)
  • derindere (ferda)
  • vildan teyzen
Ece'ye kızkardeş geliyor diye seviniyorum.
  • annen

ah vildan yaaaaa ağlattın beni

çok teşekkür ederim tafuna haber veriyim hemen gelip baksın

seni seviyorum

  • sedefaylin(sedef)

figencim çok sevindim her zaman derim kız başka

Allah tamamına erdirsin inşallah sağlıkla

  • annen

amin sedef inşallah

  • fulyaa(fulya)

HAYIRLI OLSUN :ohh: KIZ ERKEK KESİNLİKLE FARKETMEZ AMA KIZ ANNESİ OLMAK BAMBAŞKA :hah:

  • selfat(sena)

Tebrikler,
Mutlulugunuz her daim olsun.


  • elif g aslantürk(elif)

Vili teyzos !

Valla gene ortaligi yiktin yaww

Bunlarda sana ve Ecenaz'a

  • zeliş
  • egemm(hülya)

Demek bir prenses daha katılıyor aramıza
hayırlı olsun Figencim

  • rakkas(türkan)
  • annen

teşekkür ederim kızlar

  • sina(sibel)

TEYZE-ANNE YARISI DERLER YA. BEN HEP DERİM BEN ANNE YARISI DEĞİL ANNEYİM.
VİLDAN ÇOK GÜZEL TEYZE OLMAK ÇOOKKK

DİĞER FORUMA BU FORUMU GÖRMEDEN ÖNCE YAZMIŞTIM. ECENAZ'A KARDEŞ GELİYOR DİYE. VİLDAN SEN DE AYNI ŞEYİ YAZMIŞSIN. AYNI GÖZLERLE BAKMIŞIZ DEMEK Kİ.

SİNA 'YA SORUYORM KARDEŞİN VAR MI DİYE
*VAR TABİ SEVDA VAAARRR
İSİM KONUSU DA ECENAZ'A UYGUN OLABİLİR.

SİNA 'YA İSİM ARAKEN YEĞENİMİN ADINA UYGUN OLMASINI ÇOK İSTEMİŞTİM. SEVDA SENA ADI YEĞENİMİN.
SENA-SİNA BİR HARF DEĞİŞİMİYLE TUTTURDUK.

  • tunadoruk(berrin teyze)

duygulandım be

simdiden hosgeldin nazli kız

  • sina(sibeECENAZ'IN HAZIRLIKLI OLMASI GEREKİYOR AMA.OĞLUM DOĞMADAN ÖNCE KIZIM BENİM HERŞEYİM. BAŞKA ŞEHİRLERDEYİZ AMA 15 GÜNÜ GEÇİREMİYORUM GÖRMEDEN. BİRLİKTE YATIYORUZ, BEN VARSAM YANINDA ANNESİNİ BİLE ARAMIYOR. SONRA BEN HAMİLE OLDUM. SEVDA'YI HAZIRLADIK SON 3 AY. HENÜZ 3 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN ANLIYORDU HERŞEYİ.

SİNA DOĞDU, HASTANEYE KOŞARAK GELMİŞ. KAPIDAN GİRİŞİNİ UNUTAMAM. (ŞU AN BİLE GÖZLERİM DOLDU) HIZLICA GİRDİ ODANIN YARISINA KADAR GÜLEREK. BENİM YATTIĞIMI GÖRÜNCE DURDU. O ŞAŞKIN BAKIŞLARI ANLATAMAM SİZE. GELDİ ELLERİMİ ÖPTÜ KOKLADI.
SONRA EVE ÇIKTIKTAN SONRA KUZUM ÖYLE BOCALADI Kİ. HALA DA DEVAM EDİYOR . SİNA BEBEK VE ONUNLA İLGİLENMEM GEREKİYOR. KIZIM MASUM MASUM BANA BAKIYOR.
HEVESLE BİRŞEY ANLATACAK. O SIRADA SİNA AĞLIYOR BEN KOŞUYORUM. ÜZÜLÜYOR BEBEĞİM.
OYSAKİ ÇOK DİKKAT ETTİM. HEP KIZIMLA İLGİLENMEYE ÇALIŞTIM. AMA OLMUYOR.
O BENİM KARDEŞİM KISKANMIYORUM DESE DE BAKIŞLARI ÖYLE DEMİYORDU.
BENİ SİNA İLE PAYLAŞMAKTA ÇOK ZORLANDI. HALA ZORLANIYOR CİDDEN.
AMA HİÇ BOZMADAN TEKRARLIYORUM İKİSİNE DE
*BENİM BİR OĞLUM BİR KIZIM VAR. İKİNİZİ DE ÇOK SEVİYORUM.

EMİNİM ECENAZ DA TEYZESİNİ PAYLAŞMAKTA ZORLANACAK.
ALLAH KOLAYLIK VERSİN.

  • vildan teyzen

Sibel +

Aman nazlı bir şey koymasınlar. Sonra çok uğraştırıyor

Ecenaz'a sürekli anlatıyoruz, konuşuyoruz ama kıskanacağından eminim. Figen i çok seviyor, eminim paylaşamıyacak.

  • nino (nihan teyze)

bukadar nazlanmasından bellıydı kız olacagı:)

teyzelik baska bırsey ben daha tadamadım bu duyguyu ama cok ısterım.aileye katılacak mınık prensese bizden de merhaba.

  • banuizmir(banu)
  • selencan(serap)

Hayirlisi olsun Figen abla, kiz annesi olmak ayricaliktir bence Umarim Ecanaz zorluk cikarmaz size, benim uc yasindaki yigen Melisa, firsat buldukca Seleni kiskandigi icin incitiyor ama hergun seleni gormedende edemiyor hem severim hem doverim hesabi gibi

  • sahra73(ümran)
  • özlem61(özlem)

amanda sitemizin duygusal teyzesi neler yazmış öyle...teyzelik başka duygudur bir de doğsunda gör...

  • emreirem(derya)

Ecenaz'ıma kız kardeş geliyor. Harika bir haber bu.
Figen hayırlı olsun.

  • ezgitamara(yasemin)
  • ayşesavk(ayse)

Allah tamamına erdirsin, kutlarım Figen
Vildan için pır pırdır şimdi senin

  • annen

sibel yazdıklarını okuyunca kötü oldum , inşallah ecenazım çok etkilenmeden atlatır bu ilk karşılaşmayı ve sonrasını ...
bir bebek olayından haberi var ama tepkisine olacak bilemiyoruz henüz
bugün gittiğimde annem teyzenin bebeği nasıl ağlayacak diye soruyor annem ?
önce göbişime baktı sonra ıngaaa diye ağlayacak dedi
onun için henüz teyzenin göbişinde bir şeyler oluyor büyüyor ama bebekle nasıl bağdaştırıyor bilemiyorum
ecemin üzülmesi en son istediğim şey , bakalım neler olacak

  • özlemaslaner(özlem)

Siteye yeni girdim ve ilk bu güzel forumu gördüm. Figen mini mini bir kız daha geliyor. Ne güzel Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah.

  • annen

amin inşallah özlem

  • serapalaca(serap)

Anneliğiniz ve teyzeliğiniz hayırlı olsun

  • annen

serap teşekkürler

  • serpiidil(serpil)

Figen ne güzel bir haber, güle güle büyüt kızını..
Benimde kardeşimle aramda 2 yaş var arkadaştan öteyi,zeen yakın sırdaşım. İdilin en hayran olduğu , örnek aldığı insan teyzesi. 6 yıl evlilikten sonra onunda bir kızı oldu. Nilsu Hanım:=) sakin bizim evde yaşamayan bizim kızımız, idilden farkı yok.
İdil için teyzesi çok kıymetli olduğu için hamilelikte başladık onun kıskanmaması için çalışmaya teyzesi hep konuştu onunla, dr. kontrollerinie onuda götürdük. Annem eniştem, kardeşim İdil ben gidiyorduk:=)
Ultrasonda İdil ablasına el salladı diye hep olayın içinde tututuk. Doğuma oda gitti, kardeşi ablasına uzaklardan gelirken istediği pembe bisikleti getirdi:=)
Yani hiç ama hiç kıskanmadı ve dilinden düşürmüyor kardeşini ,evde küçük ne görse kardeşine ayırıyor.
Yani onu hazırlayarak bu süreci çok kolay atlatabilirsiniz.
teyzeninde gözü aydın:=)

  • furkanenes(yasemin)

ben teyze olamıcam ama eminim çok iyi bir hala olucam
vili yiğenin çok şanslı olacak annesi ve teyzesi nedeniyle çok çok..

  • vildan teyzen

Yine duygusal bir günümdeyim.
Hepinize sonsuz

  • annen

serpil ne güzel anlatmışsın duygulandım okurken , doktora beraber gitme fikri çok güzel aslında belki daha da bilinçli olur, en azından bir göbişten fazlasını görür inşallah idil kadar güzel karşılar benim kuzumda bebişi

  • annen

yasemin cim eminim çok iyi bir hala olacağına
seni kocaman öpüyorum

  • elif (elif teyze)
Vili'm ne sanslisin ki Figen gibi bir ablan var.

Figen ne sanslisin ki Vili gibi bir kizkardesin var.

Ikinizide cok seviyorum ve ikinizde kiz annesi olunca birbirinize dahada SIKI sarilacaginiza inaniyorum.

Ecenaz'imda cok sansli, simdilik oyun arkadasi ileridede gezip tozacagi bir kiz kardesi olacak. ilk baslarda biraz kiskansa bile sonradan coooooooook ama cok sevecektir

  • özlem1982(özlem)
  • aylin yaprak(aylin)
  • serapça(serap)
  • minik serçe(nurten)

Siz böyle kardeşler olduktan sonra bence Ecenaz çok sevecek kardeşini

  • nhec(handan)

ŞİİR MÜKEMMELDİ.

KIZINIZ HAYIRLI OLSUN... BENDE TEYZEYİM VE BAMBAŞKA BİR DUYGU GERÇEKTEN...

  • imrebugay(imre)

Vildan okuyunca oyle bir duygulandim ki anlatamam

Figencim minik kizini saglikla kucagina almani diliyorum canim

Ben hicbir zaman teyze olamiyacagim,zira kizkardesim yok.Ama kizkardesim gibi sevdigim arkadaslarim var,ucundan teyzelik tasliyorum iste

  • aozan(ozan)
  • ,gamzeduru(gamze)

hem kız anası olarak

hemde yılmaz erdoğan ahyanı olarak

hemde vildan bu kadar duygulu bir teyze olman karşısında

  • azra (betül)
ben de teyze olduğumda orta okuldaydım yiğenimle beraber büyüdüm teyze olmak çok farklıı hemde çok anne gibi onun içinde korkuyosunu onun içinde üzülüyosun ve onun içinde mutlu oluyosun.
  • gamze duru(gamze)

EEE İSİM DÜŞÜNDÜNMÜ FİGEN

  • annen

henüz düşünmedik gamze

  • nino(nihan teyze)

vili ve figen ikinizle yasadıkca TEKCOCUK ısrarımı kırıyorsunuz

  • vildan teyzen

Nino'm

  • özlemm(şermin)

oyyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyyyyyy teyzelerin en guzeli ,en guzel gozlusu kiyamam sana ne guzel bir siir,
kiz cocuklari teyzelerini anne gibi gorur ablamin kizi benim bir tek yigenim BURCUM bana anne derdi cogu zaman simdi kocaman 22 yasinda bir kiz ve ikinci kiz olarak ailemize azize naz katildi kiskanmak oldumu bilmem burcu tarafindan ))) ama ikisde bir birni cok seviyor eminim ecenaz ablaligini en iyi sekilde yapicak annesi ikinizde sevgi dolu yureginizle ona bu sevgiyi ogretirsniz ben cok eminim cok iyi olcagina ece nazimi cok optum o minicik kalbimizde cok optum adi belli olsa pitis kizin adi ile seslensek figen canim senide cok optum dunyada sansili insanlarindansiniz iki kardes cunku ikiniz yanyana can canasiniz sevgiler

  • vildan teyzen

Tatlı dilli arkadaşımmmm

  • annen

şerminnn bitanesin sennn




Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Lilypie Kids Birthday tickers