18 Ekim 2006 Çarşamba

kuzum' a teyzelerinden


bebekkosundaki teyzelerin cinsiyetini öğrendikten sonra gönderdikleri mesajlar

  • emir13 (nezihe)

FİGEN
GÖZLER ARTIK SANA ÇEVRİLDİ DEMİŞTİM

  • berivan zengin

bence kız olacak

  • annen

evettt cumartesi doktor kontrolümüz vardı herşey yolunda ve bebişimiz kız olacak
kız diyenler bildilerrrrrrrrrrrrr

  • ezgitamara (yasemin)

Figen çok sevindim

Kızlar geliyor bir bir , prensesine sağlıcakla kavuşman dileğiyle

  • azra (betül)

BİLEMEDİM AMA ÇOK SEVİNDİMM.

  • imagine (imge)

İşte bir kız daha geliyor.
Sağlıkla kavuşman dileğiyle...

  • emir13(nezihe)

FİGEN
SAĞLIKLA KUCAĞINA AL İNŞALLAH MİNİK KIZINI
GERİYE KALDI 4 AY

  • uzakdiyarlar (sibel teyze)

Prensesimiz bekliyoruz gel hadi...

  • fulyaa (fulya)

TAHMİNİM HİÇ TUTMADI

HAYIRLISI OLSUN. BU YIL PRENSESLER YILI GALİBA

  • fatmabasri(fatma)

maşallah figen
Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin

  • serpil&arda(serpil)

ayy çok güzel bir haber demek bir prenses geliyor.

allah tamamına sağlıkla kavuştursun Figen

  • elif g.aslantürk(elif)

Bugun aldigim en guzel haber bu olmali

Figen'cigim sana ve prensesimize

Allah tamamina erdirsin insallah

  • sina(sibel)

ECENAZ'A BİR KIZ KARDEŞ GELİYOR DEMEK KUZENLER KARDEŞ GİBİ OLUR YA, HELE Kİ İKİSİ DE KIZ İSE

HAYIRLI OLSUN FİGEN

  • sirac(gülbahar)

Allah tamamına erdirsin inşallah

  • melisanaz(mukaddes)

ÇOK SEVİNDİM

ALLAH SAĞLIKLA KUCAĞINA ALMAK NASİP ETSİN

  • tuna doruk (berrin teyze)

Ben o abla kardesi yerimmmmm

  • nino(nihan teyze)

cumartesi Vildana demistim:) EceNaz cok sanslı kıyafet degıstokusu yapabılecegı,dedikodu yapabılecegı ve beraber hovardalık yapabılecegı kardes yerıne bırı gelıyor:)

  • vildan teyze

Your New Baby Girl ! A cute card to congratulate 'em on their bundle of joy !

  • banuizmir(banu)

çok güzel allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin

  • selencan(serap)

Allah saglikla kucagina almak nasip etsin

  • özlemaslaner(özlem)

Figen'cim, senin ve de özellikle Ecenaz'ın adına çok sevindim. Hep böyle güzel haberler alalım inşallah.:kiss

  • vildan teyzen

Amin inşallah Özlem
Nino :)

  • furkanenes(yasemin)

önümüzdeki sene kız senesi mi nedir tüh kaçırdık ŞAKA bir yana en başta herşeyin yolunda olmasına çoookk sevindim ve kızın hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli hayırlı bir evlat olsun inş.

teyzesi ve güzel kuzeninide tebrik ederim,
ilişkileri sizin gibi yürekten sıkı sıkıya bağlı olsun inş

  • bahar04(neşe)

Demek kiz geliyor , tebrik ederim

  • elif (elif teyze)

Saglicakla kucagina aldigin gunleride goruruz insallah Figom. :kiss:

  • serifeavcı(şerife)

PRENSESİNİ HAYIRLISI İLE KUCAĞINA ALMANI DİLERİM FİGEN

  • minik serçe (nurten)

Figen böyle güzel haberler almak negüzel

Bu ençok Ecenaz'a yarayacak

  • özlemm(şermin)

figen canim ne kadar guzel mujde bu boyle bugun ki en guzel haberdi yuzmu gurlduru bu kiz benim bu yagmurliu kapali toronto gununde vallaha cok sevindim bende erkek diyenlerdendim ama inan cok sevindim kiz annesi olmana ece naz hanima bir arkadas geliyor iki citir ne cok gezicekler kimbilir saglikla dunya ya gel kucuk kizmiz
ikinizde kocaman optuk ecenaz ablamizida cok optuk

  • melekannem(sevcan)

hayırlı olsun canımmmm

  • dilagül(serpil)
sitede prensesler çoğalıyor

hayırlı olsun sağlıkla kucağına almanı dilerim
  • gamzeduru(gamze)
hayırlı olsun canım

sonunda prensesin gösterdi demek

Perşembe, Kasım 23, 2006 - Tebrikler
Yorum yazarı: isimsiz
Merhaba, sitede gezerken gördüm...ben de ikinci hamileliğinizi tebrik etmek istedim...benim de 1 yaşında Ece Naz adında bir kızım var...kızınızla adaş...kızınıza bir kardeş getirmenizi çok destekledim...ben çocukların kardeşsiz olmasını desteklemiyorum...bence imkanı olan herkes iki çocuk yapmalı...ileri de bu çok önemli oluyor...bir psikolog olarak bunu vurgulamak istedim...size şimdiden bol şans...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers