16 Ekim 2006 Pazartesi

kızımız olacak :)

cumartesi konrolümüz vardı , herşey yolunda çok şükür

kuzumun anneannesi ile beraber gittik doktora , annem çok görmek istedi bebişi

bu sefer kendini gösterdi kuzum , kızımız olacak

inşallah hayırlısı ile kucağıma almayı nasip etsin allahım

babişimiz hala önümüzdeki haftaki büyük ultrasonda erkek görme umuduyla yaşıyor ama , doktorumuz kesin dedi

hoşgeldin minik kızım , cumartesiden beri seni kızım diye sevmek , seninle kızım diye konuşmak ayrı bi güzel


Pazartesi, Ekim 16, 2006 - merhaba
Yorum yazarı: emelirem
sevincinizi çok iyi anlıyorum. doktor bana da kızımız olacağını söylediğinde aynı şeyleri hisssettim, sanki ayaklarım yerden kesildi. bu çok istediğim birşeydi ama günlerce inanamadım. kızım şimdi on yaşında...
inşallah sağlıkla kızınıza kavuşur, ailece mutlu yaşarsınız...
kolay gelsin....

Pazartesi, Ekim 16, 2006 - emelirem
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :) allah bizede sizin kızınızın yaşlarını göstersin inşallah sevgiler
Bağlantı Düzenle Sil

Salı, Ekim 17, 2006 - NASIL DUYGULANDIM YAZINIZI OKUYUNCA...
Yorum yazarı: aysemmm
BEN KIZIM OLACAĞINI HEP HİSSETMİŞTİM HAMİLELİĞİM BOYUNCA...ÖĞRENDİĞİMDE DOĞRU HİSSETTİĞİMİ ANLAMIŞ OLMAK DAHA MUTLU ETTİ BENİ...ŞİMDİ BENİ O GÜNLERE GÖTÜRDÜNÜZ...rABBİM HAYIRLISI İLE SİZE BAĞIŞLASIN BEBEĞİNİZİ...

Salı, Ekim 17, 2006 - TEBRIKLER
Yorum yazarı: ISSIZADA
SIZ COK GÜZEL BIR KADINSINIZ EMIN COCUGUNUZDA SIZIN KADAR GUZEL OLACAK.ALAH ANALI BABALI BIR HATA KAZA OLMADAN DÜNYAYA GETIRSIN KUZUNUZU.:...........

Çarşamba, Ekim 18, 2006 - aysemmm
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
kızınız çok ama çok tatlı maşallah allah bağışlasın


Çarşamba, Ekim 18, 2006 - ıssızada
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim :)

Çarşamba, Ekim 18, 2006 - prensesimiz geliyor
Yorum yazarı: gülay yenge
canım figom o kadar sevinçliyimki c.tesiden beri içim kıpır kıpır allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hamilelik çok yakıştı sana çokkk muck

Perşembe, Ekim 19, 2006 - gülay yengemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
gülaycım muckkkkkkkkkkkkkkk ikimizden sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers