5 Şubat 2007 Pazartesi

36 hafta 2 günlüksün kuzum

cumartesi saat 12:00 de kontrolümüz vardı , işe gitmedim evden gittik hastaneye aykut amcan götürdü bizi

ultrasona girdik önce 3,155 gr. olmuşsun kızım , bende geçen verdiğim 400 gr. geri almışım 89,700 gr. olmuşum neyse bu sefer çok kilo aldığını soylemedi doktorumuz

muayneden sonra nst için için yukarı çıkmamızı istedi doktor bundan her hafta nst çekilecekmiş , 20 dakika baban ve ben kalp atışlarını dinledik çok ama çok güzeldi ...

herşey yolunda en güzeli bu , bu arada vakit azaldığı için hastanede kalacağımız odayı dolaştık babişle çok beğendik , zaman azaldıkça heyacanımız inanılmaz arttı.

geçen hafta ikea dan karyolanı , yatağını,dolabını, cibinliğini ve lambalarını aldık , cumartesi doktordan döndükten sonra baban kolları sıvadı ve demonte şekilde duran paketleri açıp mobilyaları dolaba ve karyolaya donuşturdu çok güzel oldular ama babiş yoruldu biraz

pazar günüde gülay yengen geldi veeeeeee

sana alınan cicileri , hediyelerini dolabına yerleştirdik , hafta ortası dolabın içine konacak örtüleri diktirmiştim onları da yerleştirdik , anneannen in yaptığı yorgan ve nevresimin , iğne oyası yüz örtün , kusmuk bezlerin , alt açma örtün de bir hurçla irem hanımın çeyizi olarak cuma akşamı beni işyerinden alıp ecenaz ananen ve yusuf eniştenle eve getirmişlerdi onlarıda odana yerleştirdik , uyku setini serip minik oyuncaklarını yatağına koyduk , perdelerin ütülendi takıldı , bir tek lambaların takılması ve halın kaldı kızım ama bu haliyle bile odan çok güzel oldu , bugün evdeyim dün akşamdan beri yatağına bakıyorum , dolabını açıyorum içindekilere tekrar tekrar bakıyorum bitanem öyle güzellerki seninle çok daha güzelleşecek herşey ...

canım , kuzum , bitanem sana kavusacağım o güne kadar seni allaha emanet ediyorum, sağlıkla bize gel olurmu ?

seni bekliyoruz bütün yüreğimizle seni sarıp sarmalamak ve bütün bir ömür sevmek için kızım


Pazartesi, Şubat 5, 2007 - Allah Kavuştursun
Yorum yazarı: Hobilendik
Merhaba o kadar güzel kuzucuğunu anlatmışsın ki kendimi hayal ettim. Bende senin gibi herşeyine çok önem veriyordum. Artık gelsin biran önce diyordum. Son aylar en zoru sanırım beklemek. Allah bebişini, sağlıcakla kucağınıza kavuştursun.Bol bol rezene çayıda iç,papatya çayı ha birde soluna yat:)

Salı, Şubat 6, 2007 - İREM
Yorum yazarı: gülay yenge
odan çok güzel oldu iremciğim, bütün cicilerini yerleştirdik dolabına , bir senin gelmen kaldı. sabırsızlıkla bekliyoruz :))) çok çok seviyorum seni

Perşembe, Şubat 8, 2007 - İrem
Yorum yazarı: ilkay
Hadi gel artık dünyayada seni ziyarete gelicem:) Gözlerimiz yollarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers