6 Şubat 2007 Salı

anne

Anne

İlk kundağın ben oldum, yavrum;
İlk oyuncağın ben oldum!
Acı nedir tatlı nedir… bilmezdin..
Dilin damağın ben oldum!

Elinin ermediği dilinin dönmediği
Çağlarda, yavrum
Kolun kanadın ben oldum
Dilin dudağın ben oldum

Belki kıskanırlar diye gördüklerini
Sakladım gözlerden, gülücüklerini…
Tülün duvağın ben oldum!

Artık isterlerse adımı
söylemesinler bana
"Onun annesi" diyorlar…
Bu yeter sevgilim, bu yeter bana!

Bir dediğini iki etmiyeyim diye, öyle çırpındım ki
Ve seni öyle sevdim, sana o kadar ısındım ki
Usanmadım, yorulmadım, çekinmedim
Gün oldu, kırdın… İncinmedim;
İlk oyuncağın, ben oldum, yavrum
Son oyuncağın ben oldum…

Layık değildim, layık gördüler Annen oldum yavrum,
Annen oldum!

Arif Nihat Asya


Vildan teyzen netten bulup göndermiş bu şiiri çok beğendim

Perşembe, Şubat 8, 2007 - :)
Yorum yazarı: vildan
O güzel duyguyu tatmana çok az kaldı. Hayırlısı ile inşallah kucağında görelim, şu anda başka bişi istemiyorum. Sağlıklı, sıhhatli .....

Perşembe, Şubat 8, 2007 - Offff Diyorum!
Yorum yazarı: İlkay
Dünyada bir bayanın duyabileceği en güzel kelime galiba ANNE...Çok şanslısın Figen Abla bir iki seneye kalmaz bu kelimeyi bol bol duyacaksın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers