22 Şubat 2007 Perşembe

annem 38 hafta 5 günlük maceramız yarın bitiyor... yeni bir hayata merhaba ...

bu senin varlığını ilk gördüğüm an , minik kalbinin atışını gördüğüm ilk an

yarın evet yarın kucağıma verecekler seni annecim ...

ne çabuk geçti , beni hiç üzmedin , hiç sıkıntı vermedin bana , biz bir maratononun sonuna geldik işte

yarın ilk ağlamanı duyucam , minik kalbinle haftalardır içimde bir yaşama başlamak için gerekli olan süreyi doldurdun artık , yarın sabah saat 10:00 da sezeryanla dünyamıza geleceksin ve sonrası kucağımdasın inşallah...

ne çok yürek var bir bilsen seni heyecanla bekleyen ...

kuzum , kızım , irem im saatler kaldı sana kavuşmama...

allahım herkese ,her isteyene bu güzel duyguyu yaşatsın diliyorum...

beni tanıyan , tanımayan , sevincimi paylaşan herkese ama herkese teşekkür ediyorum...

hani olura, kimbilir belki , hakkınızı helal edin olurmu ?

sevgilerimle figen


Perşembe, Şubat 22, 2007 - İnşaallah
Yorum yazarı: Filiznur
Rabbim hayırlı haberlerinizi almayı ve evladınızla resimlerinizi görmeyi nasip etsin.
Şifa ve afiyetle dünyaya getiriniz.essalun aleykum.

Perşembe, Şubat 22, 2007 - filiznur
Yorum yazarı: benimkuzum
teşekkür ederim sevgiler :)

Perşembe, Şubat 22, 2007 - yarin buyuk gun hepimiz icin
Yorum yazarı: sermin
canim ay aglatin beni allah korusun hersey guzel olucak minik kizinla saglikli nice gunleriniz olucak insallah yarin haberlrini aliriz bende pazartesi falan evden seni ariycam herhalde o gune kadar gelmis olursunuz .
heycenla guzel haberleriniz bekliyorum figen iremi benim icin cok kokla annesi
annemin bir lafi vardi dogum selli yagmur derdi .gok gurler yagmur yagar seller basar ve ardindan gunes acar senind egunesin yarin kollarinda bye

Cuma, Şubat 23, 2007 - gouznuz aydin olsun
Yorum yazarı: sermin
canim figenim suan 4 saatlik falan annesin bizde sabah 07.03 ben uyandim ve hemen seninle ilgili haber varmi diye once senin sitene baktim sonra bebekkokusuna ama haber yok simdi siteye mesaj yazdim sendne haberi olan varmi diye insallah sorunsuz sekilde iremi kucagina almisndir canim benim .ben simdeden sizi tebrik etmek istiyorum
gozunuz aydin olsun mutlu gunler hep siznle olsun iremin resilerimi cok merak ediyorum en yakin zamanda kizimizi gosterin annesi bize sevgiler

taze anneyi cok optuk kucuk iremide

Cuma, Şubat 23, 2007 - allah analı-babalı büyütmek nasip etsin
Yorum yazarı: ozlemayk
inşallah iyi haberlerini ve resimlerinide görürüz.darısı bizlerin başına...

Pazartesi, Şubat 26, 2007 - sanırım bebişiniz artık kucağınızda...
Yorum yazarı: aysemmm
umarım herşey yolundadır...Rabbim sizi ona, onu da size bağışlasın...

Pazartesi, Mart 5, 2007 - NEREDESİNİZ?
Yorum yazarı: MEHTAP
MERHABALAR MERAK ETTİM SİZİ KUZUNUZU GÖREMEK İSTİYORUM. SEVGİLERİMLE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers